Oh Sukanya Dapat Nasi Kerabu


Oh Sukanya Dapat Nasi Kerabu
Originally uploaded by herneesamshudin

Tadi kirim Ayu dan Anna nasi kerabu kat pasar malam. Mula2 plan nak pergi dengan Ita, tapi macam malas pula. Kirim je lah minah berdua tu senang.

Sekarang sudah kekenyangan nasi kerabu. Saya dan En. Nazir memang peminat nasi kerabu. Tapi satu gerai tu je la yang memang kami tuju selalunya. Siap pesan dengan Ayu cari gerai tu tak nak gerai lain.

Saya ni kalau tak beli nasi kerabu, saya beli kue tiaw goreng. Itu sajalah menu faveret yang ada kat pasar malam tu. Jemput jamu mata dengan nasi kerabu ya kawan2 🙂

Hernee Nazir – Ni semua gara2 baca status Combhi kat fb yang makan nasi kerabu ;p

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!