Tak Dapat Makan Pisang Goreng..


Tak Dapat Makan Pisang Goreng..
Originally uploaded by herneesamshudin

.. dapat makan pisang mentah pun jadilah 😉

Petang tadi masa tengok rancangan apa entah kat tv3 tu, jalan2 bersama plus ke apa entah tiba2 tunjuk pisang goreng. Terus je En. Nazir teringin nak makan.

Saya pergilah mencari kat warung kat taman ni, satu warung ni dah kehabisan pisang goreng lagi satu kedai pula tutup. Dalam hati tu rasa kesian pula dia tak dapat makan.

Ting!
Dapat idea.. 🙂
Singgah kedai Abang Din, nak cari pisang angan2 nak goreng sendiri. Sekali tak ada pula pisang yang sedap digoreng. Beli je lah pisang monyet ke apa entah supaya tak mengecewakan En. Nazir. Oklah kan, lagi banyak vitamin tu. Dah selamat pun pisang2 tu kami ngap ngeee~

** Sedang menonton Kiteretsu.. Ya.. Saya suka kartun Kiteretsu ;p **

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!