Akhirnya Sempurna.. :D

Tajuk tak boleh blah.. ;D

Alhamdulillah tercapai juga niat nak berjogging pagi ni. Nasib baik hujan belum mula dalam pukul 7 tadi. Pagi2 buta saya dah gegar coach saya ajak teman jogging. Malam tadi saya dah teman dia main badminton, pagi ni giliran dia teman saya pulak ngeeee. Adil kan? Hehehe.

Dia kata, ''Minggu ni minggu sukan''

Ala sekali sekala, bukan senang nak tengok saya berjogging. Plan je macam nak rak, menjadinya belum tentu.

Balik jogging meronda (ayat cover line) ke Poyot naik motor. Pertengahan jalan hujan la pulak. Nasib baik dah selamat jogging kan. Hujan rahmat. Bumi menangis terkejut Hernee berjogging hehehe.

Sekarang masa untuk bersenam membasuh baju sambil memikirkan menu apa untuk tengahari ni.

Sent from my Chokia phone

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!