Chomel Pencuci Serbaguna Untuk Breast Pump & Botol Susu

Products Review

R2B-Product-Image-Bottle-Cleaner

Chomel Pencuci Serbaguna Untuk Breast Pump & Botol Susu | Hai gorgeous momies semua. How’s your life? hehehe. Saja je Ummi nak tanya life mommies semua. Padahal Ummi dah tahu dah kita semua serupa ya ibu-ibu. Yang berkerja mahu pun ibu-ibu yang jadi surirumah sepenuh masa. Dalam kesibukan hidup ibu-ibu melakukan urusan seharian, pastinya ibu inginkan yang terbaik untuk anak-anak tak kiralah dari segi apa pun sehinggalah ke tahap pencuci pakaian, botol susu, breast pump dan lain-lain lagi. Pernah tak ibu-ibu dengar tentang produk pencuci breast pump dan botol susu yang semakin mendapat perhatian ibu bapa di luar sana. Produk apa? Produk Chomel la.. apa lagi..hehe.

Chomel-Banner-1.jpg

Kenapa ibu-ibu harus memilih Chomel Breast Pump & Bottle Cleanser:

* Semulajadi
* Selamat
* Berkesan
* Mesra Alam

Produk Chomel disahkan tiada bahan kimia yang boleh memberikan kesan negatif, hypoallergenic (tidak memberikan kesan alergi) dan mudah terbiodegradasi.

WhatsApp Image 2017-11-27 at 9.43.33 AM.jpeg

Pencuci breast pump dan botol susu jenama Chomel berkesan menghapus dan membersih lemak susu pada botol dan breast pump dengan berkesan. Ianya tiada bahan pewarna mahupun bahan kimia dan selamat untuk digunakan. Diperbuat dari bahan berasaskan tumbuhan, bebas daripada radikal bebas dan juga bahan-bahan yang merbahaya. Ianya mudah dibilas dan lembut di tangan dan tidak beracun untuk keluarga anda.

Antara bahan-bahan yang terdapat dalam Chomel Breast Pump & Bottle Cleanser iaitu Aqua, Decyl Glucoside, Cocomidopropyl Betaine, Glycerin, Cecropin, Sodium Polyacrylate dan Sodium Bicarbonate.

Pencuci Chomel ini sangat efektif untuk membersihkan:

  • Pam Susu
  • Botol Bayi
  • Baby Pacifier
  • Mainan
  • Sayuran
  • Buah-Buahan

Jom layan video budak-budak kecil yang terlebih rajin nak basuhkan breast pump Ummi.

WhatsApp Image 2017-11-27 at 9.49.16 AM (1).jpeg

Cara Menggunakan Chomel Breast Pump & Bottle Cleanser:

Mencuci botol/ breast pump/ mainan – Pamkan pencuci pada span atau berus botol. Bersihkan pam susu, botol atau mainan. Bilas dengan air bersih. Siap!

Mencuci buah dan sayur – Masukkan 1 pam pencuci ke dalam 5 liter air. Rendamkan buah-buahan atau sayur-sayuran ke dalam air tadi dan biarkan selama 15 minit. Kemudian bila dengan air bersih.

Memang bersih tau. Almaklumlah Syamil menyusu dengan susu ibu, jadi Ummi kena pastikan breast pump dan botol susu Syamil dibasuh dengan bersih dan lelemak susu dapat tanggal dengan jayanya tanpa meninggalkan kesan minyak.

 chomel product
Chomel bukan saja mengeluarkan produk pencuci breast pump dan botol susu, malah ada juga produk lain seperti Travel & Highchair Cleaner, Toy & Surface Cleaner dan Baby Laundry Detergent. Semua produk ini boleh di dapati di website Chomel Baby. Ibu juga boleh mendapatkannya produk Chomel ni di website Lazada Malaysia.
Website:
https://www.chomelbaby.com
Emel :
support@chomelbaby.com
Instagram :
https://www.instagram.com/chomel_baby_/
Facebook :
https://www.facebook.com/chomelbb/
Contact No:
+6016 – 7750 888
(Mon – Fri, 9.30am – 6.30pm, GMT+8)

Loading

Related Posts

One thought on “Chomel Pencuci Serbaguna Untuk Breast Pump & Botol Susu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!