Products Review

LeVea Susu Kambing Baik Untuk Seisi Keluarga

Korang pernah dengan tak jenama LeVea Susu Kambing yang kini hangat di pasaran? Apa tak pernah? Kalau tak pernah meh sini akak nak kenalkan. Sekali korang minum pasti jatuh hati.

LeVea Susu Kambing susu kambing tanpa collagen yang diperkaya dengan anti oksidan dan vitamin & mineral serta kalsium & protein tinggi. Ia akan membantu anda menyelesaikan rantaian punca masalah anda. Insha Allah mampu membekalkan nutrisi dan tenaga berpanjang terutamanya di bulan puasa.

LeVea Susu Kambing

Nampak tak keterujaan Ummi Ilhams nak mencuba LeVea Susu Kambing  ni.  LeVea Susu Kambing sebotol 400g berharga RM49 (Semenanjung Malaysia) dan RM55 (Sabah/Sarawak).

P_20170418_100138

LeVea Susu Kambing  mengandungi lebih 11 khasiat semulajadi yang sangat baik dan diperlukan untuk kesihatan: –

  • Ginko Biloba
  • Almanna Arabic Gum
  • Probiotic – Madu
  • Kurma
  • Kismis
  • Grape seed
  • Buah Tin
  • Pegaga
  • Sunflower seed oil
  • Vitamin & Mineral
  • Protein & Kalsium

Kesan Awal Penggunaan:

Pengambilan LEVEA Susu Kambing secara konsisten :

  • Lebih cergas apabila bangun di awal pagi
  • Perut rasa lebih selesa dan lawas
  • Rasa lebih bertenaga dan focus semasa belajar
  • Daya ingatan menjadi lebih baik
  • Paras gula dalam darah terkawal
  • Susu ibu menjadi lebih kekuningan dan banyak
  • Anak tidur malam lebih nyenyak
  • Batuk berkahak akan hilang dan sembuh dengan lebih cepat
  • Lebih sihat dan jarang demam serta selsema
  • Cepat sembuh dari demam serta selsema
  • Kulit menjadi lebih cantik dan lembap
  • Mengurangkan gejala bayi kuning ( jaundice)
  • Membekalkan tenaga yg berpanjangan ketika berpuasa ( tidak lapar)

P_20170418_100734

Pagi tadi bancuh 2 sudu susu kambing LeVea dengan 150ml air panas. Kacau kacau yeay siap!

P_20170418_100725

Sedia untuk diminum. Bila cuba seteguk, ehhhh sedapnya. Seteguk lagi, dan akhirnya berteguk-teguk Ummi minum sampai habis haha. Serious sedap lemak berkrim. Ada orang bila sebut je susu kambing dorang dah terbayang bau kambing yang hamis tu. Kesian kambing. Susu kambing LeVea ni awak takkan rasa hamis ke apa, bau macam susu biasa tu.

Siapa yg perlu minum LeVea Susu Kambing?

LEVEA SUSU KAMBING DI FORMULA KHUSUS :

  • Untuk anak 2 tahun ke atas
  • Untuk pelajar
  • Untuk ibu hamil
  • Untuk ibu yang menyusukan anak
  • Untuk wanita yang merancang hamil
  • Untuk Golongan Dewasa lelaki dan wanita
  • Untuk golongan Warga Tua
  • Untuk Penjagaan Kulit
  • Untuk Mengawal berat badan
  • Untuk yang Berpuasa

P_20170418_100104

Bagaimana nak dapatkan produk ni?

LEVEA RESOURCES (JR0071916-V)
HQ – +60 11 1070 8189 / +60197005786
Email : levea.hq@gmail.com
Web :
www.levea.com.my
Fb : leveaofficial

Share this nice post:

Comments

comments

8 thoughts on “LeVea Susu Kambing Baik Untuk Seisi Keluarga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *