kalau kawan2 rasa nak pasang juga kat blog kawan2, bolehlah ikut step kat bawah ni:
- register di sini >> LinkBox
- ikutlah langkah2 yang diarahkan >>isikan username/ password/ email/ security code yang diberikan
- anda akan dapat email dari administrator
- log in mengikut username & password yang dipilih
- anda boleh create link box anda dengan memberikan nama & url blog. pilih template & warna yang anda suka.
- save & dapatkan code
- pergi ke lay out>> add a gadget
- klik html/java script
- paste code tadi & save
- view blog>> side bar anda akan ada link box maca kat atas tu
- add la link blog kawan2 tak pun suruh kawan2 add link diorang ;p
selamat mencuba! 😉
~ sejak bila hernee pandai buat tuto??? hmmm.. tengah cuba2 maju setapak 😉
