Beli Perfume di Website iHadiah

Products Review
Beli Perfume di Website iHadiah

Beli Perfume di Website iHadiah | Sekarang ni nak beli apa pun semua dihujung jari. Ummi duk mencari-cari hadiah untuk diri sendiri. Biasalah hidup kita ni tak perlu menunggu hadiah dari orang lain. Kita sendiri perlu hargai diri sendiri. Masa Hari ibu pun Ummi beli kek untuk diri sendiri hahaha. Nampak macam ehhh sedihnya hidup kau. Takkkkk Ummi tak fikir macam tu. Ummi fikir siapa lagi nak bahagiakan diri kita kalau bukan kita sendiri. Betul tak? So, apa salahnya Ummi nak beli perfume bungkus comel-comel hadiahkan diri sendiri kan? hehehe.

Fikir punya fikir nak beli perfume tapi tak nak beli perfume yang selalu Ummi beli. Cari punya cari terjumpa la website iHadiah ni. First time le beli perfume online, first time juga beli dengan iHadiah. So here we go!

Ada tiga kategori yang korang boleh pilih. For Him, For Her dan Couple. Untuk Ummi of course lah Ummi pilih “For Her” kan.

Banyak juga pilihan mengikut bau wangian. Untuk Ummi, Ummi piliha bau wangian yang sweet sebab Ummi agak alergik dengan bau wangian yang too strong. Boleh senoneng pening lalat seharian tau kalau terhidu bau perfume yang strong.

Beli Perfume di Website iHadiah

Dalam banyak-banyak perfume yang sweet tu Ummi pilih “Siti”. Alhamdulillah bau dia sedap namateyyyyy! hahahaha. Memang kenalah dengan bau sweet yang Ummi idamkan. Tak peningkan kepala Ummi malah lagi menambah mood ceria. Bau dia kekal weh dari pagi sampai ke petang. Bila bagi Babah bau pun Babah ok ok best! hehehe. Haiiii berbunga-bunga hati Ummi lepas pakai perfume Siti ni.

Korang kalau pening nak mencari hadiah untuk yang tersayang boleh la cuba beli perfume di website iHadiah. Mudah je order hari ni esok atau lusa sampai dah ke destinasi. Harga pun berpatutan. Bau konfem wangi dan tahan lama.

Untuk maklumat terkini serta promosi sila follow rapat-rapat social media iHADIAH ya.

Facebook page : iHadiah
Instagram : @ihadiahofficial

Klik link dibawah ni untuk membeli perfume iHadiah:

iHADIAH

Baca juga: Impiana Hotel Senai Launches Rewards App & Unveils Vision to Be an Everyday App for Everyone

Loading

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!