Home » Lirik Lagu Hal Hebat – Govinda

Lirik Lagu Hal Hebat – Govinda

Lirik Lagu Hal Hebat – Govinda

Di hidup ini
Telah kusinggahi banyak cinta
Namun tak pernah aku temui cinta
Sekuat aku menginginkan dia
Hal hebat kurasakan
Kini dicintai seseorang
Yang ku pun mencintai
Itu sempurnaTakkan siakan dia
Belum tentu ada yang seperti dia
Satu dunia tahu aku bahagia
Banyak pasang mata saksinya
Takkan duakan dia
Belum tentu esok kan masih ada
Kesempatan tak datang kedua kalinya
Hargai dan jaga hatinya
Dalam diamku
Kupanjatkan selalu doa untuknya
Jodoh bukan soal sempurna
Namun yang mampu tangguh tuk bertahan
Dan berjuangTakkan siakan dia
Belum tentu ada yang seperti dia
Satu dunia tahu aku bahagia
Banyak pasang mata saksinya
Takkan duakan dia
Belum tentu esok kan masih ada
Kesempatan tak datang kedua kalinya
Hargai dan jaga hatinya
HoTakkan siakan dia
Belum tentu ada yang seperti dia
Satu dunia tahu aku bahagia
Banyak pasang mata saksinya hoTakkan duakan dia
Belum tentu esok kan masih ada
Kesempatan tak datang kedua kalinya
Hargai dan jaga hatinyaHatinya takkan siakan dia
Takkan siakan dia
Takkan siakan dia

Lirik Lagu Hal Hebat – Govinda

https://youtu.be/D_A_M9Z1QtI

Ummi suka sangat lagu ni. Bila dengar tu rasa nak meleleh air mata lagi-lagi bila Ummi tengok muka Syahid. Semoga kami semua takkan pernah mensiakan-siakan anugerah terindah buat kami. Semoga Allah permudahkan segala urusan Ummi dan Babah dalam membesarkan Syahid.

Baca juga: Lirik Lagu Ku Ikhlaskan Dato Seri Vida

 1,237 total views,  2 views today

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!
Exit mobile version