Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena 11.11 di PGMall

Advertorial

Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena 11.11 di PGMall | Beberapa hari lagi akan masuk bulan baru, bulan November. Semestinya ia adalah tarikh yang dinanti-nanti oleh penggemar online shopping. Apa lagi kalau bukan “11.11 Sales”. Kebanyakan online shop mengambil peluang membuat jualan istimewa sempena tarikh yang cun ni. PGMall juga tidak ketinggalan dan bakal mengadakan Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena 11.11. Macam bestkan bunyinya. Mestilah best sebab kita sama-sama membantu membeli barangan buatan Malaysia. Lagi-lagi tengah musim pandemik COVID-19 ni, banyak sektor-sektor perniagaan yang terjejas. Jadi ini antara usaha kita untuk membantu ekonomi negara.

PGMall Platform E-dagang No. 1 di Malaysia

Sebelum tu, Ummi kongsikan sedikit info mengenai PGMall. Mungkin ada lagi antara kita yang belum pernah shopping di PGMall kan. PGMall adalah salah satu platform e-dagang No. 1 di Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017. Satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. PGMall disenaraikan sebagai laman web e-dagang di kedudukan 3 teratas berdasarkan laporan Iprice Insight Report. PGMall juga menerima semua transaksi e-wallet dan payment gateaway.

11.11 Sales di PGMall

Pembelian secara eksklusif pada 11.11 akan menerima diskaun sebanyak 11% dengan pembelian minimum RM11. Teruja tak uolls? Ehh sambal taip ni Ummi punya otak dah ligat berfikir nak beli apa nanti hehe. Untuk mendapatkan diskaun tu korang kena guna kod diskaun 1111. Tambahan yang buat korang teruja adalah penghantaran percuma terhad pada RM4.

Kempen “Proudly Local” July – December 2020 #barangbaikbarangkita

PGMall telah melancarkan kempen “Proudly Local” yang mana ianya adalah antara usaha membantu meningkatkan jualan barangan keluaran tempatan. Ianyabermula dari bulan Julai sehingga Disember 2020. Korang boleh gunakan kupon di bawah ini semasa membuat pembelian:

  • Kod kupon: KBBM20 RM20 OFF , pembelian minimum RM50
  • Kod kupon: KBBM30 RM 30 OFF , pembelian minimum RM100

Banyak pilihan barangan keluaran tempatan seperti keperluan asas rumah, barangan dapur, keperluan anak-anak, barangan kesihatan dan kecantikan, automotive, sukan, barangan elektrik dan fesyen. Pendek kata semuanya dari pengeluar tempatan.

Jom sokong produk tempatan #BarangBaikBarangkita

Proudly Local | https://pgmall.my/proudly-local-campaign

Senarai Barangan Terpilih Untuk Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM)

Gold Choice | https://pgmall.my/Gold-Choice-%7C-Coffee-%7C-Cereal-%7C-Oat-%7C-Tea-%7C-Nutritional-Formulation

Mizu     |  https://pgmall.my/Mizu-Official-Store

Hoe Hup Processing Sdn Bhd | https://pgmall.my/Hoe-Hup-Processing-Sdn-Bhd

Hexa | https://pgmall.my/Hexa-Food

Hasani Book | https://pgmall.my/HASANI-BOOKS

Bukan itu saja, banyak lagi barangan tempatan yang boleh korang grab tau. Antaranya seperti di bawah:

  • Eco Breeze| https://pgmall.my/Eco-Breeze-The-Fan-Expert-1
  • Coop Health and Beauty | https://pgmall.my/Coop-Health-amp;-Beauty-1
  • Old Town White Coffee | https://pgmall.my/OLDTOWN-White-Coffee
  • WangZheng Care | https://pgmall.my/WangZheng-CARE
  • 888 Official Store | https://pgmall.my/888-Official-Store

PGMall Payweek Bonanza (25 Oktober – 5 November 2020)

PGMall juga melancarkan PGMall Payweek Bonanza bermula 25 Oktober sehingga 5 November 2020 dengan tawaran Special Dealer Recruitment Drive dan peluang mendapatkan kad “purchase wealth” dengan harga RM200.

  • Kalau berminat nak menjadi Dealer, korang boleh membuat pembayaran penuh sebanyak RM3,000 menggunakan kod: KBBMND – Tambahan diskaun 1.5%.
  • Kalau berminat nak menjadi Priority Dealer, korang boleh membuat pembayaran penuh sebanyak RM5,000 menggunakan kod: KBBMPD – Tambahan diskaun 2%.

Tai Fook

Bermula 25 Oktober sehingga 5 November 2020. Untuk membuat pembelian, korang boleh gunakan kod kupon: KBBM30 diskaun RM30, dengan pembelian minimum RM100. Beli emas dengan harga RM235 per gram dengan penghantaran PERCUMA.

Boleh jengah-jengah cuci mata di Tai Fook Store >> https://pgmall.my/TaiFook

Gold Plated Swarovski

Untuk peminat Swarovski, korang berpeluang memiliki 24k Gold Plated Swarovski Dinar Casing Pendant. Tempahan dibuka sekarang untuk 500 pembeli terawal dengan harga RM648 sahaja! Korang boleh ke Swarovski Store cepat tau.

>> Gold Plated Swarovski

Fuhhhh baca senarai pun dah tak tahu nak beli mana satu dulu. Ummi siap-siap “add to cart” je la kan hehehe. Rugi kalau tak grab offer ni tau. Lagi pun onine shopping mudah dan menjimatkan masa korang. Tak payah bersesak-sesak di mall nak mencari keperluan harian yang mana boleh menambah risiko jangkitan COVID-19. Korang bolehlah jengah-jengah sambil-sambil shopping di PGMall. Jom support “Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM)”. Barang baik semestinya barang kita!

Website: PGMall

Facebook: http://www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram : https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall  #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #1111sales #bonanzapayweek #taifook #Stayathome

Loading

Related Posts

2 thoughts on “Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena 11.11 di PGMall

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!