herneenazir.com

Ikhtiar Mengandung Dengan Jus Prenatal La Mamma

Hai uolls.. busy ke? Meh sini luangkan masa kejap baca blog Ummi ekeke. Ummi nak kongsikan cerita dan produk berdasarkan pengalaman sebenar Puan Maryam Elyas. Lumrah kehidupan bila dah berumahtangga, mestilah pasangan suami isteri tu teringin nak menimang cahayamata kan. Tak semua wanita dalam dunia ni bertuah untuk mengandung dan melahirkan zuriat sendiri. Kadang-kadang ada yang berjaya hamil dengan izin Allah untuk anak pertama, tapi anak seterusnya tak berjaya. Ada juga yang tak pernah langsung melalui pengalaman manis mengandungkan anak sendiri.

Tak payah buang masa, jom kita teruskan membaca pengalaman Puan Maryam Elyas menggunakan produk JUS PRENATAL LA MAMMA . Alhamdulilah, semuanya dengan izin Allah. Kini Puan Maryam dikurniakan seorang lagi cahayamata lelaki peneman si kakak yang semakin membesar. Alhamdulillah!

HAPPY AKHIRNYA BERJAYA HAMIL

Tetiba terimbau kenangan setahun lebih yang lalu. Yelahkan, masa ngandung anak first kemain cepat lekat. Nak ngandung anak kedua macam delay-delay pulak. Mujur jumpa Puan Sheda. Dapat produk LaMamma free pulak tu. Sebabnya bos minta akak buat artikel pasal produk khas ibu hamil dan berpantang ni. Puan Sheda kata cubalah, mana tahu lekat. Akak pun cuba. Akak minum konsisten sampai habis sebotol. Lepas tu dengan izin Allah, akak check lepas lewat period, ada 2 garisan merah. Tuhan je yang tahu betapa gembiranya hati ni. Yelahkan. Memang nak sangat ngandung anak kedua. Rezeki Tuhan tambah lagi dapat pulak boy selepas anak sulung akak girl. Kita badan obes ni memang kena betulkan sikit hormon dalam badan dengan cara makan makanan sunah. Dalam jus Prenatal ni ada macam-macam makanan sunah. Elok untuk badan kita lebih-lebih lagi yang nak cuba hamil. Tamar, madu, buah tin, delima, habatus sauda, zafaran semua ada dalam produk ni. Usaha kita ialah minum konsisten sehari semalam. Insya-Allah.

Antara bahan-bahan yang terkandung dalam Jus Prenatal La Mamma:

Kurma, Madu, Buah Tin, Delima, Habbatus Sauda, Zafaran, Minyak Ikan, Ekstrak Brokoli dan Vitamin C.

Fakta Nutrisi (saiz Hidangan 7 ml)

Tenaga 22 kcal
Lemak 0.1g
Karbohidrat 1.1g
Protein 0g

Khasiat Jus Prenatal La Mamma

Cara Pengambilan Lamamma Prenatal

  1. Ambil 1 sydy besar setiap pagi dan setiap malam sebelum atau selepas makan
  2. Baca Bismillah, selawat dan niatkan untuk mendapatkan kesihatan yang optimum

Harga La Mamma Prenatal

Harga asal sebotol Jus Prenatal La Mamma ialah RM100

Ada berita baik tau. Promosi sebotol Jus Prenatal La Mamma dengan harga RM90. FREE GIFT sebotol La Mamma Care Lotion bernilai RM50.

Kalau beli 2 botol Jus Prenatal La Mamma ni harga hanya RM160. FREE GIFT 2 botol La Mamma Care Lotion bernilai RM100.

La Mamma Care Lotion ni sesuai untuk sapuan luaran bagi masalah lenguh, kaki cramp. Boleh juga buat ganti pilis kat dahi masa berpantang.

Ada yang tengah cuba nak hamil? Kalau korang antara yang ingin mencuba ikhtiar hamil korang boleh dapatkan produk ni dari Puan Maryam ya.

Boleh hubungi Puan Maryam menerusi maklumat di bawah:

Facebook: Maryam Elyas
Instagram: @puan_maryamelyas
WhatsApp: 012-2623977
Email: sme77.my@gmail.com

Exit mobile version