Promo Shaklee – Januari 2018

Shaklee Biz

Masih ingat lagi pada produk Shaklee yang membantu kesihatan jantung CoQ 10 (Coenzyme Q₁₀). Kini Shaklee CoQ- Trol Plus muncul semula dengan formulasi baru yang lebih baik. Bermula Januari 2018, korang boleh dapatkan CoQ- Trol Plus dari SID yang sah. Mengandungi 30 capsules dengan harga sebotol RM157.68.

Promosi Back To School Shaklee.

Vita-lea for Children Buy 3 FREE 1.

Keistimewaan Shaklee

  • Vita-Lea® for Children dihasilkan dengan rangkaian 18 vitamin dan mineral yang komprehensif.
  • Setiap hidangan menyediakan 100% Nilai Harian kesemua lapan vitamin B, serta vitamin C, D dan E, yang memainkan peranan penting untuk menyokong tubuh yang sihat.
  • Tanpa tambahan pengawet, pemanis atau perasa tiruan, dan ia dimaniskan secara semula jadi menggunakan xylitol yang tidak menggalakkan kerosakan gigi.
  • Bebas gluten dan berperisa anggur lazat yang pasti digemari oleh si manja.

Saranan penggunaan:
Untuk kanak-kanak 4 hingga 12 tahun. Ambil 2 tablet sekali sehari selepas makan.

Omega Guard Buy 3 5% OFF

Keistimewaan Shaklee

Minyak Ikan Berpekatan Tinggi
OmegaGuard™ membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).

Penyulingan Molekul Berganda
Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam OmegaGuard™ menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PBC dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.

Sahabat Laut
Diiktiraf oleh Friend of the Sea® untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.

Nak order? Whatsapp Ummi ya ——->>> 014-6106331

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!