Dapatkan Bentuk Badan Ideal Dengan Shapee Seamless Tankee & Shapee Long Arm Shaper

Products Review

wordswag_1514338048205.png

Hai korang, hari ni Ummi nak kongsikan produk menarik dari Shapee. Orang perempuan ni faham-faham je la, mesti sukana bentuk badan yang menarikkan. Mestilah korang tak nak lemak-lemak korang tu tersembul keluar. Haaaa apa kata korang cuba gunakan Shapee Seamless Tankee & Shapee Arm Shaper Long Sleeve.

Sejujurnya, Ummi memang ada masalah kenaikan berat badan dalam tahun ni. Almaklumlah makan tak ingat dunia. Setelah sebulan Ummi gunakan Shapee Seamless Tankee & Shapee Arm Shaper Long Sleeve nampaklah sedikit perubahan walaupun masih kena kerja keras lagi untuk turunkan berat badan.

AF-05.jpg

SHAPEE LONG ARM SHAPER

Shapee Long Arm Shaper adalah cara terbaru untuk membantu mengecilkan bahagian lengan korang. Dengan bantuan 3D Micro-Massage Technology ianya membantu menghasilkan haba dan meningkat peredarahan darah serta kadar metabolisme.

KELEBIHAN SHAPEE LONG ARM SHAPER

  • Material yang selesa dan mudah meregang diperbuat daripada bahan yang berkualiti (material: elastane dan spandex)
  • Boleh dipakai dalam jangkamasa yang lama, 5 hingga 8 jam sehari.
  • Teknologi Japan 3D Micro-Massage membantu melancarkan peredaran darah dan metabolisme untuk pembakaran lemak keseluruh badan.
  • Seamless Design memudahkan pemakaian, selesa dan melekap pada kulit.

ST-05 (1).jpg

SHAPEE SEAMLESS TANKEE

Shapee Seamless Tankee berbeza dengan bengkung-bengkung lain di pasaran. Seamless Tankee direka khas untuk mengecilkan tubuh badan dengan lebih efisyen dan efektif. Diperbuat daripada material elastane dan spandex sangat selesa dan nyaman bila dipakai. Boleh dipakai secara kasual ataupun sebagai inner. Membantu membentuk pinggang dan dalam masa yang sama membantu memantapkan payudara kita. Yang bestnya, korang pakai seharian pun tak ada bau peluh yang melekat tau. Best ke best?

KELEBIHAN SHAPEE SEAMLESS TANKEE

  • Material yang selesa dan mudah meregang diperbuat daripada bahan yang berkualiti iaitu material elastane dan spandex yang mampu mengembang sehingga 600% dan kembali ke asal tanpa mengganggu kualitinya.
  • Boleh dipakai dalam jangkamasa yang lama, 5 hingga 8 jam sehari.
  • Teknologi Japan 3D Micro-Massage membantu melancarkan peredaran darah dan metabolisme untuk pembakaran lemak keseluruh badan.
  • Seamless Design memudahkan pemakaian, selesa dan melekap pada kulit. tak rasa pun yang korang tengah berbengkung hehe.

 

ST-04-1024x1024.jpg

Seamless Tankee membantu menyokong seluruh tubuh badan termasuklah tulang belakang dan dada. Ianya juga membantu proses perlangsingan badan dan membentuk susuk tubuh yang ideal.

ST-06.jpg

CARA MEMAKAI SHAPEE SEAMLESS TANKEE

 

Sila ikut cara pemakaian yang betul untuk hasil yang berkualiti. Pakai dari bawah tau bukan sarung macam korang pakai baju tu hehe.

SEAMLESS TANKEE.png

UKURAN SHAPEE SEAMLESS TANKEE

Ada 4 jenis saiz, so korang boleh pilih ikut ukuran pinggang dan dada korang. Kena ukur betul-betul ya. Nanti salah saiz macamana bentuk badan korang nak terbentuk cantik hehehe.

Korang boleh dapatkan produk-produk keluaran Shapee di link di bawah ya:

Website – https://www.theshapee.com
Facebook – https://www.facebook.com/shapeeMY/

Instagram – https://www.instagram.com/shapeeMY/
Google Plus – https://plus.google.com/+Theshapee

atau datang sendiri ke outlet Shapee:

Shapee Trading & Distribution (M) Sdn Bhd (1058446-U)

No.45, Jalan Utama 44, Mutiara Rini, 81300 Skudai, Johor, Malaysia.

Tel: +607 5547488

Email: info@theshapee.com

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!