Coming Soon! Shakleebaby!

Produk terbaru dari Shaklee yang bakal memasuki pasaran Malaysia. Produk khas untuk bayi yang penting dihasilkan dari bahan-bahan organik. SHAKLEEBABY! Coming soooooonn ya.. coming soon.. Ummi Ilhams tak sabar ni. Korang tunggu ya update terkini dari Ummi. Stay tuned!

Segmen 24 Jam Bloglist #27 Mialiana.com

Segmen 24 Jam Bloglist #27 Mialiana.com Pencarian bloglist bagi bulan Oktober, November dan Disember 2017 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 6 September 2017, iaitu tepat jam 3.00 petang sehingga hari esok, 3.00 petang 7 September 2017. Semua dijemput join. Syarat-syaratnya : Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com […]

Minum Petang Pisang Goreng Rangup Rengit

Ini cerita petang hari merdeka yang lepas. On the way balik kampung Babah macam boleh baca je hati Ummi hahaha. Memang nak ajak singgah tapau pisang goreng rangup kat Rengit tu. Tup-tup Babah dah singgah. Weeehuuuu. Berjoget lemak Ummi hahaha. Lepas beli Babah terus letak dalam boot. Ummi ni baru fefeeling nak mengunyah dalam kereta […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!