Klairs Produk Terbaik Dari Korea

Products Review

Hai korang.

Pernah dengar tentang produk Klairs? Produk Klairs ni berasal dari Korea. Produk ini sangatlah eksklusif kerana ianya diperbuat dari bahan-bahan semualajadi, tiada pewarna, tiada alkohol, tiada parabens & tiada wangian buatan. Apa yang penting ianya dijual dengan harga mampu milik.

Antara produk Klairs yang berada di pasaran 3 daripadanya memang menawan hati saya. Nak tahu apa produknya? Ok, saya share ya.

20170806_111035-01

Klairs Mid-day Blue Sun Lotion

Klairs Mid-day Blue Sun Lotion SPF40/PA++ dibuat untuk melindungi kulit anda dari sinaran UV serta memberikan perlindungan dari haba secara langsung untuk menjaga kulit sensitif anda dari gelombang panas. Mengurangkan risiko kulit kering dan memberikan perlindungan matahari yang berkesan. Ia juga membantu mengekalkan lembapan dan membersihkan kulit anda. Boleh digunakan sebagai make up base dengan natural tone correction. Sebelum keluar untuk outdoor activity bagus sangat kalau korang sapukan Klairs Mid-day Blue Sun Lotion ke seluruh bahagian muka dan leher. Yang bestnya korang takkan rasa melekit pada kulit tau. Best kan.

Guaiazulene, yang merupakan bahan utama, menjadikan lotion ini berwarna kebiru-biruan. Ianya membantu mengurangkan masalah kulit terbakar (sun burn) dan kemerahan akibat sinaran matahari menjadikan kulit lebih mulus. Sesuai untuk semua jenis kulit.

20170805_185312-01.jpeg

Klairs Mochi BB Cushion Pact

Klairs Mochi BB Cushion direkabentuk sebagai produk jenis balm bukan cecair. Ianya berfungsi menutup liang-liang roma pada kulit secara lembut dan natural. Kulit nampak flawless gitu. Konfem tak nampak bercapuk-capuk macam sesetengah produk tu. Katakan tidak kepada kulit kusam, berminyak dan gelap. Yang buat saya lagi suka the supercute packaging. Comel sangat! Klairs Mochi BB Cushion adalah jenis portable dan built-in cap case yang mementingkan elemen hygenic. Ia juga mampu meneutralkan kesan merah pada kulit wajah secara semulajadi dan hasilnya kulit wajah korang akan kelihatan sihat dan berseri-seri. Dengan warna yang semulajadi, menjadikan kulit korang nampak lebih ekslusif.

Mochi BB Cushion-2.png

Cara menggunakan Klairs Mochi BB Cushion

20170805_184442-01

Ummi nak tayang juga muka selepas menggunakan Klairs Mochi BB Cushion. Amacam flawless tak?

20170805_185357-01-01.jpeg

Klairs Trial Sample Set (8SKU, 3ml)

Best trial kit yang mengandungi 3 ml yang korang boleh dapati dari Klairs. Antaranya:

  • [KLAIRS] Gentle Black Deep Cleansing Oil
  • [KLAIRS] Supple Preparation Facial Toner
  • [KLAIRS] Supple Preparation All-over Lotion
  • [KLAIRS] Rich Moist Soothing Serum
  • [KLAIRS] Rich Moist Soothing Cream 
  • [KLAIRS] Midnight Blue Calming Cream
  • [KLAIRS] Midday Blue Sun Lotion SPF40/PA++ 
  • [KLAIRS] Illuminating Supple Blemish Cream SPF 40/PA++ 

Berminat nak mencuba produk Klairs?

Korang boleh dapatkan produk Klairs ni secara offline mahupun online. Untuk online produk Klairs boleh di dapati di website Hermo.

Atau layari untuk Dapatkan info lanjut berkenaan produk Klairs.

Website: Hermo

Instagram @hermomy

www.klairscosmetics.com

#hermo #klairs #hermomy #klairscosmetics

Related Posts

6 thoughts on “Klairs Produk Terbaik Dari Korea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!