herneenazir.com

LeVea Susu Kambing Baik Untuk Seisi Keluarga

Korang pernah dengan tak jenama LeVea Susu Kambing yang kini hangat di pasaran? Apa tak pernah? Kalau tak pernah meh sini akak nak kenalkan. Sekali korang minum pasti jatuh hati.

LeVea Susu Kambing susu kambing tanpa collagen yang diperkaya dengan anti oksidan dan vitamin & mineral serta kalsium & protein tinggi. Ia akan membantu anda menyelesaikan rantaian punca masalah anda. Insha Allah mampu membekalkan nutrisi dan tenaga berpanjang terutamanya di bulan puasa.

Nampak tak keterujaan Ummi Ilhams nak mencuba LeVea Susu Kambing  ni.  LeVea Susu Kambing sebotol 400g berharga RM49 (Semenanjung Malaysia) dan RM55 (Sabah/Sarawak).

LeVea Susu Kambing  mengandungi lebih 11 khasiat semulajadi yang sangat baik dan diperlukan untuk kesihatan: –

Kesan Awal Penggunaan:

Pengambilan LEVEA Susu Kambing secara konsisten :

Pagi tadi bancuh 2 sudu susu kambing LeVea dengan 150ml air panas. Kacau kacau yeay siap!

Sedia untuk diminum. Bila cuba seteguk, ehhhh sedapnya. Seteguk lagi, dan akhirnya berteguk-teguk Ummi minum sampai habis haha. Serious sedap lemak berkrim. Ada orang bila sebut je susu kambing dorang dah terbayang bau kambing yang hamis tu. Kesian kambing. Susu kambing LeVea ni awak takkan rasa hamis ke apa, bau macam susu biasa tu.

Siapa yg perlu minum LeVea Susu Kambing?

LEVEA SUSU KAMBING DI FORMULA KHUSUS :

Bagaimana nak dapatkan produk ni?

LEVEA RESOURCES (JR0071916-V)
HQ – +60 11 1070 8189 / +60197005786
Email : levea.hq@gmail.com
Web :
www.levea.com.my
Fb : leveaofficial

Exit mobile version