Melaram Pashmina Baru ;)

Anything About Me Koleksi Tudung

Pitamsss la.. snap gambar sendiri 🙂 Sila jangan muntah ijoooo..hehehe.. Pashmina Balqis ni baru je sampai last 2 weeks. Saya beli kat Colourful Collection. Saya beli 2 helai corak sama kaler je lain. Sehelai lagi ni baru je pakai pagi ni kaler keturqoise2an dan yang kat bawah kepepel2an. (aeh ada ke bahasa tu ;))

 

Picture 002

snap sorang2.. orang belakang tu tak nampak perbuatan saya 😉

 

Picture 004

tak puas hati.. lari dalam toilet snap depan cermin.. ahh pitams sekali lagi 🙂

 

Kat toilet terjumpa makcik cleaner..

“Sempat lagi aeh Long pakai tudung belit2..”

“Sempat je cik.. sebelum anak saya bangun saya belit2 dulu la.. kalau dia dah bangun pun saya belit2 tudung sambil panggil2 nama dia.. jangan bagi dia boring sorang2 tunggu ummi dia bersiap.. :)”

“Nak seribu daya ye Long.. kalau dah minat.. apa pun kita boleh buat”

“Ermmm.. betul tu cik”

[Tengkiu Cik Zizah.. sebab support saya..ngeee~]

 

Ok, kat bawah ni tutorial pakai Pashmina Balqis yang saya copy &paste dari blog Colourful Collection.. cara saya lebih kurang yang ditunjukkan kat bawah ni cuma saya tak jadikan depan pashmina tu berkelubung macam tu 🙂 Nak buat tutorial sendiri sangatlah malas adanya. Kat rumah testing sorang2 pun dah kena gelak dengan En. Nazir, kalau buat tutorial upload kat you tube lagi kena gelak berdouble triple hehehe~

 

credit to: Colourful Collection

 

Kalau berminat dengan bermacam2 jenis tudung bolehlah jengah Colourful Collection. Sekarang ni saya tengah menunggu 2 helai pashmina 3 tones yang saya beli secara senyap2 ;p dari Ernie Khairina Collections semalam. Nanti dah sampai saya share ye kat sini.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!