Cerita Iftar Bersama Family Di Saujana

Family Foods Review Makan² Pakej Buffet Ramadhan Ramadhan Al-Mubarak Santapan Ramadhan
Cerita yang sangat terlewat dah beberapa hari berlalu, baru hari ni sempat nak bercerita. 1 September yang lepas adik saya Farid dan Umi balik ke sini untuk berhari raya dengan kami. Alhamdulillah dapat lagi berjumpa untuk Raya kali ini.
Plan asal nak berbuka di Restoran Ubi Kayu sekali lagi Aunty lantik saya jadi AJK Makanan untuk buat booking segala bagai tu semua. Tapi tak ada rezeki nak buka kat sana lagi sebab fully booked. Pagi Sabtu Aunty call minta maaf tak dapat join berbuka puasa sebab dia dah janji untuk buka dengan kawan2 persatuan dia. Jadi yang pergi hanyalah saya, En. Nazir, Ayah, Anna, Ayu, Pak Beng, Umi, Farid dan Nuril.
Baru sampai..

Tayang muka tuan bog dulu ya.. muka kelaparan..
Farid dan Umi..

Ayah dan Farid.. sama tak muka dua beranak ni? 🙂

Banyak2 makanan, ni je yang sempat En. Nazir snap..
Saya ambil pakej RM230 untuk 10 orang makan. Kat sini ada 3 4 pakej juga tak silapnya. Awal2 dah booked takut makanan lambat sampai hehehe. Masakan dalam pakej tu semua boleh ditukar ikut selera pelanggan. Rasa boleh tahan sedap!

dah tahap tepu jugalah perut time ni..

Fewwiiitttt.. ;p

Kenangan Kak Long, Bang Nazir, Umi dan Farid..
Pak Beng yang malu2..

Kami anak2 ayah..

Last but not least, gambar ramai2.. without En. Nazir & Pak Beng..
Lepas berbuka kami pun balik ke rumah yang sekangkang semut je dari Saujana tu. Alhamdulillah rezeki yang Allah bagi. Kenyang kami anak beranak. Thanks ayah sebab belanja kami semua.

©Hernee Nazir – Syahdu sangat hati mendengar takbir raya.. semoga Allah memberikan saya kekuatan untuk menghadapi 1 Syawal.. :'(

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!