Kami Suka Lagu Ni

“Kami” adalah saya dan En. Nazir. memang kami suka lagu ni. tapi sayang lagu ni tak berjaya ke Juara Lagu tahun ni. pada saya lagu ni memang best. tapi kenapalah tak menarik hati juri kan. “woi heni awak tu bukan komposer, pandai2 je kan. suka hati juri la nak pilih yang mana” alamak suara sumbang […]

Jom Jimat Elektrik :)

Electrical Knowledge: Did You Know ?? Hi everyone! Do you know what contributes to your monthly electricity bill? For those in Semenanjung Malaysia , TNB’s tariff is approximately 30 sen to 45 sen per kilowatt-hour (kWh), depending on your usage. The more you use, the more expensive the rates! Below is a short table of […]

Novel Ternyata Cinta by Damya Hanna

semalam sempat cari novel, tiba2 terjumpa novel ni dan rasanya memang belum pernah baca pun. ohhh~ sangat ketinggalan saya rupanya. novel “Ternyata Cinta” nukilan Damya Hanna. saya memang suka hasilan nukilan Damya Hanna. nampaknya saya akan berada diawangan sepanjang membaca novel ni. memang dah berapa bulan tak baca novel. last novel pun “Ilham Hati” by […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!