BFF Ummi Ilham Foods Review Geng Jumaat

Random Post ~ Geng Jumaat

Assalamualaikum.. Rasa macam dah lama gila kot tak tayang gambar Geng Jumaat ni kan. Ya kami masih meneruskan misi JJCM di hari Jumaat kecuali ada aral melintang hehe. Tapi pusing-pusing kami tetap mencari menu-menu favourite bersama hehehe. Jadi jangan jemulah nampak kami JJCM tempat yang sama ekeke. JJCM – SUSHI KING, PUTERI HARBOUR Masa ni …

1,014 total views, 1 views today

Continue Reading
Info Sharing

Bonanza RM3 Sushi King | July 2018

Assalamualaikum.. Salam Jumaat uolls. Jom ikut Ummi berhoraaaa horeaayyyyy!!! Bonanza Sushi King RM3 bakal muncul lagi bulan depan yeay! Siap sedialah korang nak serang Sushi King berdekatan korang ya hehe. Ehhh ni untuk peminat sushi je. Kalau tak minat tak payah tengok ekeke. Ok Ummi senaraikan tarikh-tarikh keramat untuk korang set sesiap dalam kalendar kehidupan …

Continue Reading