• McDonald’s Durian Mcflurry Kembali Lagi 14 June 2018

    12/06/2018

    Berita baik untuk peminat McDonald’s Durian Mcflurry, dia muncul lagi hoiiii.. dengar cerita 14 June 2018 ni dia muncul.. Ehhhhh tak sabarnya Ummi nak beli.. Harap-harap kali ni dia muncul lama sikit la. Kalau yang lepas rasa tak puas nak makan tau. Tup tup dah stop jualan. Heiiii beraya makan McDonald’s Durian Mcflurry la kita gamaknya. Konfem…

    Read more
  • D24 Durian McFlurry.. Yummmsss!

    26/08/2017

    Terjebak juga di hari kedua membeli D24 Durian McFlurry. Tengok review kekawan kata sedap. Eh nak juga mencuba. Selama ni suka gila dengan Oreo McFlurry dan Horlic Crunch McFlurry tapi tak lah selalu sangat membelinya pun hehehe. Masuk je kereta semerbak bau durian. Tapi bau keropok durian zaman kecil tu la yang bulat-bulat kuning tu…

    Read more
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: