My Pregnancy Journey | Pemantauan Kawalan Glukosa Dalam Darah (Blood Sugar Profile – BSP)

Assalamualaikum.. Macam yang Ummi dah ceritakan dalam entri-entri lepas, mengandung kali ni juga Ummi tak terlepas dari menjalani Modified Glucose Tolerance Test (MGTT). Redho je lah kan, sebab pregnancy yang lepas ada sejarah Gestational Diabetes Mellitus (GDM). Minggu ke 12 Ummi dah dapat appointment minum air bandung 3 rasa gula yang sedap itu. Tapi masa […]

2,044 total views, no views today

Pregnancy | Check Up 36 Weeks @ Pusat Pakar Sakit Puan dan Perbidanan Khor & Loh

hari isnin, 12hb check up kat Khor & Loh. macam biasalah balik kerja berdezup terus ambil nombor. nanti lambat memang selamat tak dapat nombor giliran. ummi turun sorang2 dulu, dapat nombor 115. siap ambil tekanan darah dan timbang. alamak berat maintain jek. masa 66.8kg tapi masa kat KKGP ari tu turun pulak 65.5kg, previous record […]

Pregnancy | First SCOG (Klinik Pakar Obstetrik & Ginekologi) @ Hospital Sultanah Aminah

semalam appointment SCOG, HSA. macam biasa saya akan ambil cuti je. almaklumlah, waktu menunggu dengan orang yang ramai tu memang memenatkan dan makan masa. bertolak pukul 8, appoinment pukul 11am ditemani babah ilham. sampai2, babah ilham pergi parking dulu. nampak gayanya jauh tempat nak parking memandangkan penuh semua parking lot.   ok. saya refresh balik step […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!