• Rambling

    Terjebak Shopping Di Chilindo

    Aduhaii.. ini semua gara-gara Geng Jumaat la ni. Saja je introduce Chilindo kat i tau. Kan dah i terjebak sama. Jenuh menatap Chilindo malam tadi, lepas tu sambung subuh sebab nak bid hahaha. Dannnnn Ummi berjaya membida (skema) 4 barang dibawah.. DIY Smartphone Projector 2.0 – RM19.50Boleh tengok movie dengan anak-anak. Sebenarnya Babah ada buat DIY projector tapi tak jelas sangat. Kuali 12” – RM7.30Kuali raya hahaha. Harap kualiti ok la jangan pakai sekali je sudah. Tapi nasib harga murah hehehe. Klip Lensa Universal untuk Telefon – RM6 Universal lense saja je bid nak dapat lagi murah sebenarnya, sekali sampai tahap RM6 dah tak ada bidder lain. Video Digital Camera…

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: