Checklist Raya 2018

Assalamualaikum.. Seperti tahun-tahun sudah, Ummi akan senaraikan checklist raya untuk keluarga kami. Saja je untuk rekod sendiri kan. Kalau korang macamana ya korang monitor untuk pastikan persediaan raya korang settle dengan cemerlang gemilang terbilang? hehehe. Jom tengok checklist Ummi: 1. ZAKAT FITRAH – Alhamdulillah Babah dah settlekan 22 Mei yang lepas. Complete Atok Tipah dan […]

Ramadhan 2018–Day 25 (Berbuka Puasa di Absolute Thai Mall of Medini

Assalamualaikum.. Baru sempat nak bercerita menu berbuka puasa di hari ke 25. Lepas je settled photoshoot whitestudio raya di The Empire Studio Johor Bahru, Ummi Babah terus kebingungan nak berbuka puasa kat mana. Call Seoul Garden Angsana Mall dah full.. call Kapten Steamboat & Grill full.. call Amphawa Boat Noodle full.. ehhhh macamana ni? Sudahnya […]

Drama Andainya Takdir 2 (TV3)

Assalamualaikum.. Ehhhh.. malam ni memang entri reminder ke apa ek? hehe. Tadi reminder McDonald’s Durian McFlurry, kalo ni reminder bermulanya drama kegemaran ramai iaitu Drama Aindanya Takdir 2. Drama ni akan mula ditayangkan di TV3 bermula esok 13 Jun 2018 jam 9.00 malam pada hari Rabu hingga Jumaat. Save the date uolls! Ummi ni bukanlah […]