Perkhidmatan Penghantaran Lebih Mudah & Cepat Dengan myGDEX Portal

Assalamualaikum.. Ummi pasti nama GDEX ni dah sinonim sangat dengan korang kan? Almaklumlah sekarang zaman shopping online semua menggunakan perkhidmatan kurier. Kalau dulu mungkin seorang dua je yang guna. Sekarang memang dah jadi pilihan utama untuk memastikan barangan yang dijual atau dibeli sampai kepada pemiliknya. Kalau dulu korang hanya gunakan cara lama dengan mengisi form […]

Projek Kuih Raya The Ilhams | Cornflakes Madu Giant 2 Seringgit

Assalamualaikum.. Cerita dua hari lepas. Selagi Ummi tak tunaikan permintaan diorang selagi tu soalan “Ummi.. bila kita nak buat kuih raya?” akan terngiang-ngiang di telinga. Haiiisyhhh anak-anak bertuah ni. Tahukah kalian yang sejak kelahiran Abang Ilham, Ummi terus pencen buat kuih raya? Ya kalian tak tahu sebab Ummi tak cerita hehehe. Permintaan Abang Ilham nak […]

Checklist Raya 2018

Assalamualaikum.. Seperti tahun-tahun sudah, Ummi akan senaraikan checklist raya untuk keluarga kami. Saja je untuk rekod sendiri kan. Kalau korang macamana ya korang monitor untuk pastikan persediaan raya korang settle dengan cemerlang gemilang terbilang? hehehe. Jom tengok checklist Ummi: 1. ZAKAT FITRAH – Alhamdulillah Babah dah settlekan 22 Mei yang lepas. Complete Atok Tipah dan […]