Abang Ilham & Gerhana Bulan Penuh 28 Julai 2018

Assalamualaikum.. Happy weekend uolls! Ummi muncul sekejap nak cerita kisah malam tadi. Ummi dah beritahu The Ilhams siap-siap pasal fenomena gerhana bulan malam tadi. As usual masing-masing excited. Lagi-lagi bila nampak bulan penuh yang sangat cantik. Subhanallah! Ikut diorang ni kekonon tak nak tidur sampai waktu gerhana. Ummi layankan je. Sekali baru pukul 12 lebih […]

Aidilfitri 2018 – Beraya Ke Rumah Pak Long

Assalamualaikum.. Sambung lagi cerita raya yang pending sampai dah habis hari raya. Ummi kesibukan dengan hal duniawi hehe. Memang makin berduyunlah pending draft macam ni hoi. Bertabahlah. Gambar holiday Sabah pun berduyun-duyun, tambah lagi gambar PTP Family Day. Omaigod! Tepuk dahi lah macam ni. Ok ceritanya rutin tahunan kami, memang salah satu destinasi beraya yang […]