• Drama Andainya Takdir 2 (TV3)

    12/06/2018

    Assalamualaikum.. Ehhhh.. malam ni memang entri reminder ke apa ek? hehe. Tadi reminder McDonald’s Durian McFlurry, kalo ni reminder bermulanya drama kegemaran ramai iaitu Drama Aindanya Takdir 2. Drama ni akan mula ditayangkan di TV3 bermula esok 13 Jun 2018 jam 9.00 malam pada hari Rabu hingga Jumaat. Save the date uolls! Ummi ni bukanlah…

    Read more
  • Lagu Tema/ OST Andainya Takdir

    22/06/2017

    Eh sibuk pulak kita nak compile lagu tema ni ek hahaha. Saja je sebab suka dengar 3 lagu ni. Sila jangan kecam Ummi Ilhams ok. LIRIK LAGU: SETIA MENUNGGUMU PENYANYI: SABHI SADDI Mencintaimu itu yang ku tahu Rindunya bila tak memandang wajahmu Ku cuba dan ku Kan terus mencuba Mendampingi dirimu sayang Ku kan terus…

    Read more
  • Terjebak Dengan Drama Andainya Takdir

    22/06/2017

    Ummi ni memang dah lama tak layan TV. Serius memang tak ambil port lagsung. Apa program pun memang tak layan cuma terbaca update dari kekawan je kat facebook. Bila nampak ada kawan duk update pasal drama Andainya Takdir ni Ummi terus rasa tertarik nak tengok. Ingatkan drama ni adapatasi dari novel Andai Itu Takdirnya penulisnya…

    Read more
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: