Anything About Me, Photography

Tadi Masa Lapar..

..saya tenung gambar2 ni, terus jadi bertambah2 lapar dan dahaga.. gambar2 ni memang tak pernah tayang dalam blog. Gambar makanan pengantin yang dalam entri ni. Gambar pengantinnya kalau nak tengok jengah blog Cik Abang ni. Kalau nak tunggu saya yang masukkan sampai tahun depan punya tahun depan pun belum tentu keluar hehehe~ Ampun 🙂 Masa ni kan dalam hati berkata,…

Read More

Blog, Blogger, Frenz, Photography

Jom Berkenalan Dengan Geng2 Fotografi En. Nazir :)

Ok, saya nak perkenalkan kepada kawan2 semua, kawan2 baru En. Nazir dalam bidang yang baru dia ceburi. Sifoo.com yang mengeratkan silaturrahim diorang ni 🙂 Kalau tak kerana Kursus Reka Photoshop Kreatif ni mungkin En. Nazir masih belum kenal lagi diorang ni. Kawan baru pertama, En. Kamarul namanya. Sebenarnya kami bekerja dibawah satu bumbung.  Tapi tak pernah kenal pun sebelum ni.…

Read More

Anything About Me, Life, My Hero Beso, Photography

Sepagi Bersama Mak Ngah

Aktiviti hari Sabtu, lepas breakfast kami ke Tanjung Nelayan. Lokasinya betul2 dihujung kampung. En. Nazir nak cari ilham katanya, jadi saya pun digalakkan menempel sama 🙂 Sempat posing2 maut syok sendiri nasib baik En. Nazir sanggup melayan hehehe~ Layanlah gambar model kapal karam kat bawah ni ye ;p Tengah berposing2 tiba2 teringat seseorang.. dan seseorang itulah kawan saya berbual  suatu…

Read More