• Alkisah

    01/02/2009

    Semalam ikut plan asal nk gi Celcom Center jek.. pas tu nak gi Kip Mart bwk mak.. tup² sampai Kempas tringat lak umah Makcu..trus je saya bwk mak & adik gi sane..sampai umah Makcu xde org pun..die ank beranak gi pasar jap..kat umah Makcu cam biase la..bile dh jumpe..gosip..gosip..gosip..hehehe~xde la bgosip sgt pun..cite psl family…

    Read more
  • Lepak²

    29/01/2009

    Be4 balik Gelang Patah kitorg sempat gi Summit, BPingat lg x? kan saya nak hasut en.nazir ari tu..berjaya gak upenye..die pun nak cari jeans..ari tu pusing² kat Jusco xde lak yg bekenan dihati..sempat la round² jap..tp saya rase x sdap bdn la plak..balik umah je cam nak demam..bersin dah 500x..huhuhu..suh anak buah gi belikan panadol…

    Read more
  • Makan2 @ Cousin’s House

    15/12/2008

    Siang dah makan lauk ketam.. malam plak kitorang dapat jemputan dari hubby punya cousin kat Bandar Uda Utama.. memandangkan pas kawin ari tu kitorang memang x gi lagi umah dorang.. so malam nie kitorang luangkan sket mase jengah sedara mara..hehehe~ Actually, dorang saje2 wat makan2.. coz kate nye tulang daging Qurban byk lagi lebih..hehe~ plan…

    Read more
1 8 9 10
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: