General, Info Sharing

*** ATTENTION PLEASE***

***Email dari kawan lagi*** Kali ni pasal culik plak..saya tak pasti kesahihan email ni..Tapi kepada ibu bapa kat luar sane..Jaga anak² anda di mana pun anda berada..Orang² jahat ade di mana²(boleh ke ayat saya cam ni? hehe~)*** ATTENTION PLEASE*** JKP 4737 VIVA SILA AMBIL PERHATIAN KE ATAS KENDERAAN TERSEBUT. PEMILIK KENDERAAN TERSEBUT SEDANG BERKELIARAN DI KAWASAN PASIR GUDANGTERUTAMA DI KAWAN…

Read More

Info Sharing

Some info to share

Some info to share.. di email oleh kawan saya Mint.. Just untuk ingat mengingati..kerana saya juga tak sempurna.. ***Petikan dari akhbar UTUSAN MALAYSIA 12 FEB 2004*** . . Murtad sambut hari kekasih… KUALA LUMPUR 11 Feb. – Umat Islam yang meraikan Hari Memperingati Kekasih pada 14 Februari boleh dianggap murtad atau terkeluar daripada Islam jika cara melakukannya mirip dengan agama…

Read More

Info Sharing

Doa Isteri

Doa nie elok diamalkan utk kebahagiaan rumah tangga..Semoga kita sama² beroleh kebahagiaan dlm mengharungi alam rumah tangga..If uols rase ade silap dari segi makne n ejaan jawinya..Sila betul kn.. saya pun bukn pakar..just nk kongsi ape yg ade.. . . . . أللَّهُمَّ لَكَ الحَمْدُ وَلَكَ الشُّكْرُ كَمَاأنْتَ أهْلَ لَهُوَكَمَا يَنْبَغِي لِجَلاَلِ سُلْطَانَكَ وَلِكَرِيمِ وِجْهِكَوَعِزِّ جَلاَلِكَ اِذْ يَسَّرْتَ لِي هَذَا…

Read More

Info Sharing

19 Hadith Mengenai Wanita

Dapat email dari hubby’s fren En. Shahrizan.. (thanks yek!)n sekrg saya nak share ngan kwn² di alam maya nie..maybe ade antara kite yg dah pnah dpt email nie..xpe la kite refresh smula betapa bertuahnya hidup kite..Bertuahnye Allah jadikan kite sbgai WANITA..Alhamdulillah..Kpd suami², bakal suami & smua kaum Adam.. (tmasuklah suami saya :-p)Hargailah kaum WANITA disekeliling anda..Renung²kan & Selamat beramal! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>…

Read More