Info Sharing

Waktu Mustajab Untuk Berdoa

Berdoa adalah otak ibadat. Begitulah besarnya kedudukan doa. Lagi banyak kita minta, lagi disayangi Allah dan ia berbeza dengan manusia, lagi banyak kita minta, lagi banyak kita dimarahi, malah dimaki lagi, “tak ada kerja ke asyik minta saja.” Doa adalah lambang perhambaan kita dan kita dicipta supaya menjadi hamba-Nya. Berdoa, doa juga, tetapi supaya mudah diterima, kita patut meneliti dan…

Read More

Info Sharing

Online Photo Editor

[click image to link to the website] Hari tu..Mummy Dasy & Lady D..ade tanya saya..saya edit gambar guna PS ke?untuk makluman kawan²..saya agak lemau nak guna PS..hehehe~ jadi gambar yang ada..saya edit guna Picnik..online photo editor saja..itu pun kalau datang rajin..kalau tak rupa tu lah gambar asalnya.. memang mudah guna yang ni..terutamanya untuk orang yang nak mudahkan kerja macam saya..saya…

Read More

General, Info Sharing

Kenapa Mesti Ke Sini??????

Kenapa Mesti Ke Sini??????Nampak tak dorang tuju ke mana tu..kemana lagi kalau tak ke Kedai Magnum 4D..mencuba nasib kalau² nombor ramalan dorang mengena..yang mungkin akan memberikan kekayaan berlipat kali ganda.. situasi ni saya rakamkan semasa menunggu ABK di baik pulih di workshop..kedainya di kawasan Tampoi Utama..betul² berhadapan dengan workshop..rasanya dah macam mamarazzi pulak hari tu..selama lebih kurang sejam saya di…

Read More

General, Info Sharing

*** ATTENTION PLEASE***

***Email dari kawan lagi*** Kali ni pasal culik plak..saya tak pasti kesahihan email ni..Tapi kepada ibu bapa kat luar sane..Jaga anak² anda di mana pun anda berada..Orang² jahat ade di mana²(boleh ke ayat saya cam ni? hehe~)*** ATTENTION PLEASE*** JKP 4737 VIVA SILA AMBIL PERHATIAN KE ATAS KENDERAAN TERSEBUT. PEMILIK KENDERAAN TERSEBUT SEDANG BERKELIARAN DI KAWASAN PASIR GUDANGTERUTAMA DI KAWAN…

Read More