Hari Melawat Kawan2 Di Zoo Johor ;p

seperti yang dijanjikan ahad nak bawa hero2 kecil kami melawat kawan2 di zoo johor.lepas zohor, makan2 siap2 terus keluar. nekad walaupun cuaca macam nak hujan.dalam perjalanan tu dah mula hujan rintik2.babah cakap kat ilham “macamana ni am hari dah hujan”dia kata “tak apa bah.. kita tunggu je dalam kereta”hahahahaha.. animals punya pasal sanggup tu. ada […]

Mandi Manda @ Legoland Water Park

cerita tertangguh tertunggak lagi. cerita bermandi manda di legoland water park. ummi tunaikan permintaan abang ilham yang nak mandi manda di legoland. dah lama sangat tak jejak kaki ke sana sejak annual pass expired. kesian abang ilham. jadi jomlah kita mandi manda. babah tak join sebab ada tournament badminton PTP. kami ke sana dengan nenek, […]

“Opo To Tangai Lalang Puku Puku”

pada adik syamil, abang ilham memang penghibur dia lah kan. abang ilham joget sikit pun dia gelak tak henti. satu hari tu, ummi dengar abang ilham nyanyi kat dia sambil pegang tangan adik syamil. lagunya berbunyi.. ”OPO TO TANGAI LALANG PUKU PUKU” erkkkkk..ummi pun berasa sangat pelik lalu bertanya. ”ilham nyanyi lagu apa tu?” ”alaaa […]