Menu Hari Sabtu Yang Indah Permai =)

Kan dah kata nak masak dengan bersungguh2, jadi kena kotakan walaupun lauk sempoi jek. Menu malam tu, ayam masak asam pedas Hernee Nazir’s style, sawi goreng berencahkan sotong dan ikan kembung goreng berdua lebih baik ;p  Ayam Masak Asam Pedas Hernee Nazir’s Style ;p Bahan2: 1/2 ekor ayam dibersihkan dan dipotong10 tangkai cili kering di […]

Oh My Home Sweet Home~

SAYA RINDU DENGAN RUMAH SENDIRI 🙁 Semenjak Mak pergi, saya dan En. Nazir memang bermastautin kat rumah Mak. Sayalah Mak, sayalah kakak. Yang kuat membebel kat rumah tu pun saya 🙂 Balik ke rumah sendiri sekejap2 dan dalam masa lebih kurang 2 bulan ni, baru sekali tidur kat rumah sendiri.Cuma En. Nazir je yang kerap […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!