Sebelum Balik Rumah..

..sempat isi perut dulu, hmmmm dah tak tahu nak makan apa. Last2 pilih ‘maggi bandung’ sebab tiru menu entah siapa entah yang maggi bandungnya baru siap. Rasa bolehlah buat2 kenyang perut. Dah dapat time off pukul 2 sampai 5.30pm waktu balik. Ya, saya tak cuti panjang pun minggu ni macam orang lain. Saya cuti esok […]

Aktiviti Qurban

hari Ahad lepas saya menyibukkan diri tengok program Qurban kat Kg. Pok. ye, ni bukan kampung saya. menumpang kampung orang lain. ada beberapa prang readers saya yang asalnya dari kampung ni 🙂 diorang tak datang biar saya yang datang. yang janji nak datang tu pun batang hidung pun tak nampak (ayat khas untuk Kak Wawa […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!