• Menu Aidiladha 1439H

    24/08/2018

    Assalamualaikum.. Sambung cerita menu Aidiladha kami, semua menu adalah BUKAN Dari Dapur Hernee Nazir. Sebahagiannya air tangan Mommy Ngah dan selebihnya Nenek order je. Jom tengok satu per satu. Ayam Masak Merah Lodeh Laksa Johor Roti Jala Kari Ayam Talam Keladi Itu saja menu kami, alhamdulillah kusssss semangat rezeki. Kami anak beranak menumpang makan je…

    Read more
  • Aidiladha 2017

    03/09/2017

    Entri hari raya Aidiadha yang terlambat. Mood blogging kelaut dalam fuhhh. Malas sangat nak menaip. Raya haji tahun ni turn PJ. PJ bukan Petaling Jaya ok, tapi Parit Jabar, Senggarang, Batu Pahat hahaha. Ikutkan Ummi malas nak pakai baju raya kat rumah je tak kemana pun. Tapi Abang Ilham berusaha memujuk Ummi pakai baju raya…

    Read more
  • Hari Raya Aidiladha 2016

    26/09/2016

    cerita hari raya aidiadha kami untuk tahun ini.ecehhhh.. abang ilham nak bergambar dengan kambing katanya.pengalaman pertama untuk adik syamil tengok aktiviti qurban secara live. abang ilham sebelum2 ni babah pernah bawa tengok tapi jakun tetap ada hahaha. ummi bawa adik ronda2 tengok kambing dan lembu sekali.program qurban KRT desa paya mengkuang.ada 3 ekor lembu dan…

    Read more
  • DDHN | Menu Aidiladha

    28/09/2015

    aidiladha tahun ni kami beraya di rumah sendiri. beraya dengan family ummi ilham je. sepatutnya giliran balik ke senggarang, tapi memandangkan kami nak buat kenduri aqiqah syamil sabtu tu, jadi babah kata tak payah balik kampung. ummi senyum je. balik ok tak balik pun ok je. pagi rabu pesan babah ke kedai beli bahan2 mentah,…

    Read more
  • Menu Hari Raya Aidiladha Kami :)

    07/10/2014

    hari raya aidiladha of course turn ummi beraya dengan family.. gilir2 kan.. lagi pun babah ilham kerja.. kami beraya kat rumah sendiri la.. berkumpul anak beranak.. menu simple2 jek..   nasi impit..     burasak.. mama cu yang beli konon berangan dia buat.. cesss.. menu tradisi orang bugis.. tapi tak dapat nak lawan dengan asam…

    Read more
1 2
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: