• Makan Tengahari Di Restoran Periuk Kampung Taman Nusa Bayu

    19/09/2018

    Assalamualaikum.. Cerita berminggu-minggu lepas. Projek JJCM empat beranak. Lokasi tak jauh mana, masih dalam kawasan jajahan Gelang Patah hehe. Kisah seorang ibu yang tak masak makan tengahari hehe. Maka si ibu mengajak suami dan anak-anak menjamu selera di Restoran Periuk Kampung Taman Nusa Bayu, Gelang Patah, Iskandar Puter. Eh panjang alamat hahaha. Buku Menu.. beriya…

    726 total views, no views today

    Read more
  • Peria Goreng Sedap Dari Teluk Rubiah’s Kitchen

    18/09/2018

    Assalamualaikum semua.. How’s life today? Ummi? Alhamdulillah.. masih mampu bernafas sehingga ke hari ni. Ok, kalau korang buka blog Ummi ni mesti bergilir-gilir entri makanan kan hehe. Almaklumlah tuan punya blog memang kaki makan. Ceritanya macam ni, Ummi baru je berkenalan dengan penambah selera terbaru ni.. “Peria Goreng” dari Teluk Rubiah’s Kitchen. Ummi memang penggemar…

    726 total views, no views today

    Read more
  • Makan-makan di Ikan Bakar Parameswara, Medan Ikan Bakar Pernu

    15/09/2018

    Assalamualaikum.. Selamat berhujung minggu. Minggu terakhir bercuti panjang dalam bulan September. Rasa macam heaven on earth gitu kan. Apa je aktiviti uolls buat? Ummi aktiviti paling heaven makan tidur makan tidur hahahaha. Tetiba terajin charge wireless keyboard dan menaip entri ni. Cerita makan-makan bulan 7, selepas berpenat lelah turun naik tug boat di Sg. Udang…

    726 total views, no views today

    Read more
  • Random Post ~ Geng Jumaat

    13/09/2018

    Assalamualaikum.. Rasa macam dah lama gila kot tak tayang gambar Geng Jumaat ni kan. Ya kami masih meneruskan misi JJCM di hari Jumaat kecuali ada aral melintang hehe. Tapi pusing-pusing kami tetap mencari menu-menu favourite bersama hehehe. Jadi jangan jemulah nampak kami JJCM tempat yang sama ekeke. JJCM – SUSHI KING, PUTERI HARBOUR Masa ni…

    726 total views, no views today

    Read more
  • Keria Gula Melaka Peladang Dijamin Sedap!

    07/09/2018

    Assalamualaikum.. Ummi muncul untuk menayang makanan. Saja nak bagi korang kecur air liur hehehe. Ok minta ampun bebanyak. Sebenarnya dah beberapa minggu lepas Ummi rasa nak cuba Keria Gula Melaka Peladang yang kekawan sekitar Ummi duk viralkan. Nak buat sendiri memang vitamin M penuh di badan la kan hehe. Jadi Mama Cu yang baik hati…

    726 total views, no views today

    Read more
1 2 3 33
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: