Majlis Tahlil Anak Beranak

Cuti panjang sempena hari merdeka dan hari raya aidiladha kami berkesempatan membuat majlis tahlil anak beranak. Hari Khamis masing-masing dah berkumpul di rumah Atok Tipah. Lepas solat Asar bacaan tahlil bermula. Tengoklah anak-anak Babah tu, semuanya nak menempel kat Babah. Anak-anak buah yang dah meningkat remaja. Terasa makcik dah tua sesangat sebab 9 tahun lepas […]

#Raya2016 | Syawal Day 3

syawal day 3.misi beraya ke muar.tapi sebelum ke muar kita singgah beraya ke rumah angah. budak kecil ni nyenyak tidur tak sampai berapa minit masuk kereta.sampailah kat rumah pak ngah dia masih nyenyak.maklumlah memasing kena kerah bangun awal hehehe.thanks angah dan kak wati.. kenyang perut kami pagi dah tumpang sarapan.lepas ke rumah angah, kami sama […]

#Raya2016 | Syawal Day 1

akhirnya sampai juga entry raya pertama hahahaha.punyalah pemalas nak transfer gambar2 dari dslr babah ilhams.malam tadi ku gagahkan jua mentransfer gambar2 terpilih.yang terpilih je lah.. yang haru biru tak payah la masukkan dalam blog hahaha. gambar sefamily anak cucu atok mahat dan atok tipah. gambar ni without pakcik.pakcik tukang snap gambar. ok yang ni pakcik […]