BFF Ummi Ilham

Souvenir Dari Sabah

Souvenir dari negeri di bawah bayu. Ada orang tu baru balik cuti-cuti Malaysia kat Sabah. Dia bagi kita souvenir semalam. Thanks ya Noni hehehe. Ni ha fridge magnet monkey 4 beranak hehehe. Bertambah koleksi FM Ummi. Yeay! Lagi satu brooch dan pin shawl. Thanks bebanyak Noni ingat juga kat iols hehehe. Tak sabar nak tunggu …

Continue Reading
BFF Ummi Ilham

Kurang Pekerjaan

Memang kurang pekerjaan sangat dah ni walaupun hakikatnya ada kerja menanti haha. Oleh keran ada mat gadget belli handphone baru Samsung S8 Plus, maka tak salah kalau kawan-kawan tumpang godeh hahaha. Apps ni kalau handphone chokia kita kena install kan apps nak buat muka gini. Kat handphone bau kedai ni memang dah ada. Jom lah …

Continue Reading
BFF Ummi Ilham

The Hiew In The House

Tengah menghadap PC di petang Ahad, tetiba dengar suara beri salam. Hmmm.. macam dah boleh agak dah suara ni. Cepat-cepat lari turun bawah. Sah The Hiew datang hehehe. Anak angkat Ummi Long dah sampai yeay! Inilah dia, Dhani Aqasha Hiew datang jalan kaki dari rumah nenek dia. Kena kerah bergambar hehehe. Gambar dengan Ummi Long …

Continue Reading
BFF Ummi Ilham

TQ Auntie Tata & Auntie Janjan 

Semalam Auntie Tata dan Auntie Janjan datang jengah Syamil. Thanks ya korang. Walaupun anak bujang i malu-malu dengan dua orang aweks depan mata dia hahaha. Harap sebelum Auntie Tata balik KL sempatlah makan sama-sama ya. Kalau tak kita makan kat Cafe Columbia je lah ekeke. Eh selit sikit cerita lain. Lepas Auntie Tata balik hotel, …

Continue Reading