Buffet Durian di Warehouse @ Kilang Batteri (27 Julai – 29 Julai 2018)

Assalamualaikum.. Berita baik untuk peminat durian dan hantu durian seantero Johor hehehe. Nahhh baca kat bawah tu ada info pasal BUFFET DURIAN. Pergilah kalau nak cuba! BUFFET DURIAN πŸ—“ 27 Julai – 29 Julai 2018 (Jumaat – Ahad) πŸ“ Warehouse @Kilang Bateri, Johor ☎ 016 – 414 6668 / 017 – 529 4982 ⏰ 10.00 […]

Aidilfitri 2018 – Beraya Ke Rumah Pak Long

Assalamualaikum.. Sambung lagi cerita raya yang pending sampai dah habis hari raya. Ummi kesibukan dengan hal duniawi hehe. Memang makin berduyunlah pending draft macam ni hoi. Bertabahlah. Gambar holiday Sabah pun berduyun-duyun, tambah lagi gambar PTP Family Day. Omaigod! Tepuk dahi lah macam ni. Ok ceritanya rutin tahunan kami, memang salah satu destinasi beraya yang […]

Support Group Meeting (SGM 5.0)– Post Partum Depression (PPD) & Majlis Tautan Mesra KSPSIJB

Apakah itu Post Partum Depression (PPD)? “Saya rasa saya tak layak jadi ibu kepada bayi saya ini. Dan saya tak mampu jadi ibu yang terbaik!” “Saya tak boleh dengar bayi saya menangis. Saya rasa tertekan!” “Saya tak tahu kenapa saya selalu rasa sedih. Kadang-kadang saya rasa takut dan keliru!” *** Pernahkah ibu-ibu merasakan situasi sebegini […]