Ramadhan 2019 – Day 21

Ramadhan 2019 – Day 21 | Assalamu’alaikum. Menu Ramadhan ke 21. Masih setia di dapur kalau tak ada apa-apa jemputan. Kawan kata kalau penat tak payah la masak. Beli je. Ehhh tak pe. Ummi larat lagi hehehe.

Babah beli ikan pari. Bukan request asam pedas ikan pari tapi request ikan pari bakar. Bulan puasa ni eh kerja makan ikan bakar je hehehe.

Ikan Pari Bakar. Ikan separi kata The Ilhams haha. Ikan favourite diorang. Resepi Ikan Bakar Sedap.

Daging Blackpepper dah iras-iras Bulgogi rasanya hahaha.Terbayang-bayang pula rasa mengunyah daging berselang seli dengan daun bawang dan capsicum tu hehehe.

Ulam lettuce dan timun comel ni.

Tambahan Bubur Lambuk dari KRT Desa Paya Mengkuang. Thanks! Dah nak habis Ramadhan, Ummi tak buat pun Bubur Lambuk hahaha. Ada budak dah tanya bila nak buat kuih raya. Sorry sayang Ummi, tak sempat dah ni. Suntuk sangat hehehe. Lepas raya lah ye hehehe.

Ok till then, babai!

114 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *