Menu Aidiladha 1439H

24/08/2018

Assalamualaikum..

Sambung cerita menu Aidiladha kami, semua menu adalah BUKAN Dari Dapur Hernee Nazir. Sebahagiannya air tangan Mommy Ngah dan selebihnya Nenek order je. Jom tengok satu per satu.

Ayam Masak Merah
Lodeh
Laksa Johor
Roti Jala
Kari Ayam
Talam Keladi

Itu saja menu kami, alhamdulillah kusssss semangat rezeki. Kami anak beranak menumpang makan je sebab masing-masing berkumpul di rumah Tok Ayah. Lepak-lepak sampai pukul 1pm baru balik rumah sendiri. 

Korang masak apa raya haji hari tu? Mesti meriahkan? Sekarang ni meriah la kekawan post menu sup tulang.. sup daging.. sup.. sup.. Ummi mampu tengok je hehe. Oklah, doakan weekend ni Ummi rajin marathon update blog. Doa tau!



Thanks for reading!

👋

Share this nice post:

7 Comments

  • sunah sakura

    24/08/2018 at 6:18 pm

    Menu kami kat Kedah: lemang, gulai daging, sup daging, air asam, ikan kering, sambal petai, ayam goreng, bubur kacang hijau..bahhaha banyak betul..sebab raya korban tu family mertua buat korban, ada jamu2 juga saudara mara yg datang beraya..

    1. Hernee Nazir

      24/08/2018 at 6:19 pm

      makkk aihhhh meriah.. tang sambal petai tu tak menahan oiii..

  • farahain zfa

    24/08/2018 at 7:51 pm

    scrolll dari atas sampai bawah “ya allah , ya allah”.hahhahahhaaaa…ayam red..hahhahaa..

    1. Hernee Nazir

      24/08/2018 at 8:05 pm

      hahaha ayam red versi mami ngah.. versi ummi ilhams lama dah tak muncul hahaha

  • Sis Lin

    25/08/2018 at 10:21 pm

    Lain tak pandang tapi nak laksa johor…plesssssss

    1. Hernee Nazir

      26/08/2018 at 12:02 pm

      hahaha awak lagi handal buat sendiri.. apa kata awak buat hantar ke GP barang semangkuk dua hehe

  • Mar Mansor

    27/08/2018 at 4:13 pm

    meriah juga tu menu raya haji dia. laksa johor tu nampak menawan sungguh. pls nanti mak yong mengidam..

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: