Perkhidmatan Penghantaran Lebih Mudah & Cepat Dengan myGDEX Portal

Info Sharing

Assalamualaikum..

mygdex.jpg

Ummi pasti nama GDEX ni dah sinonim sangat dengan korang kan? Almaklumlah sekarang zaman shopping online semua menggunakan perkhidmatan kurier. Kalau dulu mungkin seorang dua je yang guna. Sekarang memang dah jadi pilihan utama untuk memastikan barangan yang dijual atau dibeli sampai kepada pemiliknya.

Kalau dulu korang hanya gunakan cara lama dengan mengisi form untuk pengeposan barang. Tapi sekarang tidak lagi. Semuanya hanya dihujung jari dengan kewujudan Portal myGDEXmyGDEX adalah Platform Pengiriman Dalam Talian, yang dikendalikan oleh GDEX bagi meningkatkan mutu penghantaran kepada pelanggan mereka.

GDEX.jpg

Cuba korang perhatikan gambarajah kat atas ni, ianya adalah proses yang sangat mudah untuk difahami. Korang hanya perlu ikut langkah berikut:

  1. buka portal myGDEX, isikan maklumat penghantaran yang diperlukan
  2. bayar secara online
  3. print Consignment Note
  4. GDEX membuat penghantaran
  5. barang sampai kepada penerima

Apa yang menarik tentang MyGDEX, pengirim kini boleh mencetak sendiri nota konsainan (Consignment Note) dan menyerahkannya dalam penghantaran mereka ke mana-mana cawangan GDEX.

GDEX sangat komited dalam menyediakan perkhidmatan penghantaran yang berkualiti dan akan sentiasa berusaha untuk menjadi pembekal perkhidmatan yang dipercayai.

KENAPA PILIH myGDEX?

1. Mudah dengan menggunakan portal
2. Kemudahan dengan perkhidmatan “pick-up”
3. Skim e-Wallet yang menarik dengan harga ahli
4. Memiliki rangkaian penghantaran sendiri
Untuk mnggunakan perkhidmatan myGDEX dalam talian korang perlu menjadi ahli. Korang perlu daftarkan akaun di portal myGDEX. Jom kita tengok langkah demi langkah menggunakan portal myGDEX:

Langkah 8: Penyediaan Penghantaran

Sediakan penghantaran dan tampal Nota Penyerahan pada petak itu dengan sewajarnya. Ikuti Garis Panduan yang disediakan di laman web myGDEX (http://my.gdexpress.com/guidelines).

Step 9: Lodge in or Pick-up.

Hantarkan bungkusan anda ke cawangan terdekat GDEX atau tunggu kiriman kurier. Rujuk senarai rangkaian kami di (http://gdexpress.com/malaysia/network/).

Ok itulah dia 9 langkah yang perlu korang ikuti untuk menggunakan perkhidmatan myGDEX secara dakam talian Mudah bukan? Untuk sebarang maklumat atau pertanyaan korang boleh rujuk info di bawah.

GD Express Sdn Bhd

HQ Address

No.19, Jalan Tandang,
46050, Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan.

Telephone
+603 6419 5003
Email
mygdexadmin@gdexpress.com

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!