Peminat Pappa Roti

21/05/2018

Kami anak beranak memang suka Pappa Roti. Korang minat tak? Kebetulan ke AEON Bukit Indah, Babah beberapa ketul Pappa Roti untuk Syamil dan buat kunyah-kunyah bila berbuka puasa.

Seketul ni pun rasa tak cukup tau. lagi bila makan time panas-panas. Gebu gebas. Ehh maafkan Ummi ya, bukan niat nak kecurkan hehehehe.

Nampak tak anak bujang Ummi yang berbuka waktu Uganda tengah menikmati Pappa Roti tu. Saja je buat abang makan hati tengok dia asyik makan hehehe. Baki Pappa Roti bawa balik rumah buat sahur Ummi dan Babah. Kalau korang mengecur pergilah cari seketul dua buat berbuka atau bersahur hehehe.

Share this nice post:

3 Comments

  • Nona

    22/05/2018 at 12:14 am

    Suka jugakk! Bau nya wangii, memang panas-panas, lagi sedap dimakann !

    1. Hernee Nazir

      22/05/2018 at 3:13 am

      kannn eh tetiba lapo..

  • kisahsidairy

    22/05/2018 at 8:12 am

    penuh perasaan betul dia makan kan… umi naura pun suka

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: