DDHN – Menu of The Day 080218

Setelah mendapat persetujuan barisan panel-panel pemakan di rumah, jadi Ummi masak kari ikan bawal. Walaupun Ummi standby juga daun kesum kalau-kalau dorang request asam pedas hehehe. Biasanya kalau masak kari bersayur bendi Ummi dah malas dah nak masak sayur lain. Tapi kali ni terajin pula hehehe. Mungkin sebab tak ada idea nak tambah menu lain hahaha.

Menu kedua, sayur bakchoi sos tiram. Favourite Ummi dan tidak anak-anak hahaha. Babah layan je nampaknya. Ummi memang suka sangat lagi-lagi kalau rangup-rangup batang bakchoi tu kan hehehe. Yang sebenarnya nak masak pun mudah. Sambil pejam mata dah boleh siap. Nampak tak permainan dia kat situ hehehe.

Ok lah itu saja menu semalam. Korang masak apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4650

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!