• Mak

    13 Februari Dalam Kenangan

    Hari ni birthday arwah mak.. tetiba Ilham jumpa gambar ni kat rak buku. Macam tahu-tahu je kan. Ilham tanya Ummi, “Ni gambar siapa ni Ummi?”. “Ilham tak kenal ke? Itukan Ummi, Tok Ayah dengan Nenek” “Aah la Ilham tak kenal” Ok fine. Mak awak selim sangat dan muda sangat masa ni. “Itu Nenek, mak Ummi tapi dia dah meninggal.. hari ni hari lahir dia tau” The Ilhams buat muka sedih. Syamil menyampuk. “Kesian Ummi.. Ummi dah takde mak” sambil mencebik tanda simpati pada Ummi. Aduhaii dik.. bergenang air mata Ummi dengar. Sedih Ummi teringat Nenek. Terus juga Ummi terbayang, macamana korang nanti kalau Ummi dah tak ada. Dah la tak…

  • Shaklee Biz,  YOUTH Skin Care

    YOUTH® Skin Care | Produk Penjagaan Kulit Terbaru Dari Shaklee

    RANGKAIAN PENJAGAAN KULIT YOUTH Rangkaian penjagaan kulit YOUTH direka untuk memastikan dunia sekeliling melihat anda seperti bagaimana anda melihat diri sendiri dengan memperbaharui sel-sel kulit anda supaya bertindak lebih muda. Janji kami ialah rangkaian penjagaan kulit YOUTH bukan sahaja menambah baik kesihatan kulit anda secara dramatik malah dijamin mampu mengubah usia kulit anda kembali muda. Kami tahu bahawa YOUTH akan mengubah bagaimana anda melihat diri sendiri, tetapi bagaimana kami buktikan bahawa kulit anda sememangnya menjadi lebih muda? Dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia. Indeks Usia Kulit mengukur tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta. Jom saksikan video pegenalan YOUTH Skincare. KEPUTUSAN KLINIKAL TANPA KOMPROMI Kami telah…

  • Foods Review,  Uncategorized

    Makan Malam di Restoran Wadi Hana Elarabi Desa Rahmat Tampoi

    Misi JJCM minggu lepas. Babah tanya nak makan kat mana? Terus Ummi teringat nak mencuba menu-menu yang nampak lazat di Restoran Wadi Hana Elarabi, Desa Rahmat, Tampoi. Lepas maghrib berdezup kami empat beranak ke sini. Ada dua pilihan tempat, sama ada nak duduk atas kerusi makan biasa atau landing  atas kusyen di bawah dengan berkonsepkan santai makan sambil bersila. Rasanya itu lagi syok sebab nak makan dalam dulang hehehe. So kami pilih duduk bawah. Muka macam tak redho je kena snap hahaha. Masa untuk memilih menu. Baca menu ada yang faham ada yang blur-blur hahaha. Buat-buat faham tengok gambar je la. Ohhhh ini rupanya dua orang chef yang jadi tulang belakang…

  • Info Sharing

    Karnival Institut Pertanian Ayer Hitam (IPAH) Johor | 9 – 11 Feb 2018

    Karnival Institut Pertanian Ayer Hitam (IPAH) Johor Tarikh: 9 – 11 Feb 2018 Tempat: Institut Pertanian Ayer Hitam, Kluang Pebagai aktiviti disusun untuk anda semua: – Pameran & Khidmat Nasihat Agensi Kerajaan – Demonstrasi Pertanian – Jualan Produk Pertanian – Demonstrasi Teknologi Pemprosesan Makanan – Sukaneka – Pertandingan Mewarna – Pertunjukkan Dron Pertanian – Cabutan Bertuah – Kembara Trem – Jualan Anak Pokok Buah-buahan – Pertandingan Teh Tarik Facebook : officialipahjohor Instagram : ipahjohor Twitter : @IPAHJOHOR Pejabat : 07-7581161 fax : 07-7581984

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: