Ikhtiar Mengandung Dengan Jus Prenatal La Mamma

23/01/2018

Prenatal Supplement Lamama.jpg

Hai uolls.. busy ke? Meh sini luangkan masa kejap baca blog Ummi ekeke. Ummi nak kongsikan cerita dan produk berdasarkan pengalaman sebenar Puan Maryam Elyas. Lumrah kehidupan bila dah berumahtangga, mestilah pasangan suami isteri tu teringin nak menimang cahayamata kan. Tak semua wanita dalam dunia ni bertuah untuk mengandung dan melahirkan zuriat sendiri. Kadang-kadang ada yang berjaya hamil dengan izin Allah untuk anak pertama, tapi anak seterusnya tak berjaya. Ada juga yang tak pernah langsung melalui pengalaman manis mengandungkan anak sendiri.

Tak payah buang masa, jom kita teruskan membaca pengalaman Puan Maryam Elyas menggunakan produk JUS PRENATAL LA MAMMA . Alhamdulilah, semuanya dengan izin Allah. Kini Puan Maryam dikurniakan seorang lagi cahayamata lelaki peneman si kakak yang semakin membesar. Alhamdulillah!

HAPPY AKHIRNYA BERJAYA HAMIL

Tetiba terimbau kenangan setahun lebih yang lalu. Yelahkan, masa ngandung anak first kemain cepat lekat. Nak ngandung anak kedua macam delay-delay pulak. Mujur jumpa Puan Sheda. Dapat produk LaMamma free pulak tu. Sebabnya bos minta akak buat artikel pasal produk khas ibu hamil dan berpantang ni. Puan Sheda kata cubalah, mana tahu lekat. Akak pun cuba. Akak minum konsisten sampai habis sebotol. Lepas tu dengan izin Allah, akak check lepas lewat period, ada 2 garisan merah. Tuhan je yang tahu betapa gembiranya hati ni. Yelahkan. Memang nak sangat ngandung anak kedua. Rezeki Tuhan tambah lagi dapat pulak boy selepas anak sulung akak girl. Kita badan obes ni memang kena betulkan sikit hormon dalam badan dengan cara makan makanan sunah. Dalam jus Prenatal ni ada macam-macam makanan sunah. Elok untuk badan kita lebih-lebih lagi yang nak cuba hamil. Tamar, madu, buah tin, delima, habatus sauda, zafaran semua ada dalam produk ni. Usaha kita ialah minum konsisten sehari semalam. Insya-Allah.

26996391_1998600083753582_63904516_n.jpg

Antara bahan-bahan yang terkandung dalam Jus Prenatal La Mamma:

Kurma, Madu, Buah Tin, Delima, Habbatus Sauda, Zafaran, Minyak Ikan, Ekstrak Brokoli dan Vitamin C.

26996716_1998619020418355_743761813_n

Fakta Nutrisi (saiz Hidangan 7 ml)

Tenaga 22 kcal
Lemak 0.1g
Karbohidrat 1.1g
Protein 0g

27045255_1998619300418327_1249477152_n

Khasiat Jus Prenatal La Mamma

  • Meningkatkan Hb
  • Mengurangkan ras penat letih dan lesu
  • Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan
  • Membantu ibu mudah bersalin
  • Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah ibu
  • Mengurangkan rasa mengantuk (tambah oksigen ke otak)
  • Membantu mengurangkan alahan, mual dan muntah di awal kehamilan
  • Sebagai persediaan untuk memberikan tenaga kepada ibu menyusu

27152514_1998619297084994_814944877_n

27042705_1998619290418328_661167327_n

26996562_1998619283751662_1071138369_n

26994919_1998619280418329_1481583763_n

19265187_1998619287084995_1742502488_n

26996649_1998619627084961_352445557_n

Cara Pengambilan Lamamma Prenatal

  1. Ambil 1 sydy besar setiap pagi dan setiap malam sebelum atau selepas makan
  2. Baca Bismillah, selawat dan niatkan untuk mendapatkan kesihatan yang optimum

Harga La Mamma Prenatal

Harga asal sebotol Jus Prenatal La Mamma ialah RM100

Ada berita baik tau. Promosi sebotol Jus Prenatal La Mamma dengan harga RM90. FREE GIFT sebotol La Mamma Care Lotion bernilai RM50.

Kalau beli 2 botol Jus Prenatal La Mamma ni harga hanya RM160. FREE GIFT 2 botol La Mamma Care Lotion bernilai RM100.

27153038_1998621557084768_1088771799_n

La Mamma Care Lotion ni sesuai untuk sapuan luaran bagi masalah lenguh, kaki cramp. Boleh juga buat ganti pilis kat dahi masa berpantang.

Ada yang tengah cuba nak hamil? Kalau korang antara yang ingin mencuba ikhtiar hamil korang boleh dapatkan produk ni dari Puan Maryam ya.

26904665_1999129910367266_5406190543449545620_n.jpg

Boleh hubungi Puan Maryam menerusi maklumat di bawah:

Facebook: Maryam Elyas
Instagram: @puan_maryamelyas
WhatsApp: 012-2623977
Email: sme77.my@gmail.com

Share this nice post:

2 Comments

  • kisahsidairy

    24/01/2018 at 9:18 am

    wah…bagusnya produk ni…sememangnya kita kena ikhtiar untuk buat sesuatu benda..tak boleh nak berserah gitu je,salah satunya adalah mencuba supplemen seperti ini selain dari berdoa dan berserah pada Allah swt..

    1. Hernee Nazir

      24/01/2018 at 9:48 am

      tu lah..ikhtiar je.. selebihnya serahkan pada Allah..

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: