Jus ANTIDOT “Super Food” Terbaik Untuk Sistem Imunisasi Badan

Rambling

Salam ukhuwah sahabat semua?

Nak tahu tak, kenapa korang kena ambil ANTIDOT sebagai supplement harian korang yang mementingkan kesihatan.. Ok, nak cerita apa hebat sangat ANTIDOT ni.

ANTIDOT ? adalah jus yang diamalkan oleh seorang survivor kanser? dari mula di diagnos kanser payudara tahap 3C semasa itu kanser survivor ini mengandung 16 minggu.. bermula dari saat itu SK? itu pun mencipta suatu makanan yang terbaik yang dikategorikan sebagai superfood untuk kesihatan baby dalam perut dan menjaga imun badan SK? semasa kimoterapi, radioterapi dan scan. Alhamdulillah sedikit latarbelakang masa belajar dulu dalam bidang teknologi makanan dan bekerja di makmal dalam industri makanan. SK ? cuba kongsikan sedikit sebanyak kebaikan superfood di dalam jus ANTIDOT? ini..

Siapa yang perlu ambil ANTIDOT ?

Lelaki dan perempuan tua muda serta anak-anak yang berumur 3 tahun ke atas yang mementingkan kesihatan untuk menjaga imun badan sama ada yang sihat mahu pun yang sedang sakit perlu ambil ANTIDOT ?ni..

Apa pulak kebaikan ANTIDOT? ini????

 ?Campuran buah-buahan dan sayur-sayuran yang termasuk dalam kategori SUPERFOOD.

? tinggi kandungan antioksida untuk menghalang radikal bebas.. maksudnya ia boleh detoks badan

? banyak nutrisi yang diperlukan oleh badan untuk menjaga imun tubuh seperti vitamin C, vitamin b1, b2, b3, folate, kalsium, betakaroten, fosfor, lycopine.

?melancarkan sistem pencernaan dan kandungan nitrat akan membantu menjaga jantung serta membantu menurunkan tekanan darah

?menurunkan kandungan gula dalam darah

?Fosfor pula membantu memperkuatkan tulang, gigi, rambut

? menurunkan kadar kolestrol dlm darah

?kandungan protein dan komponen penting DNA dan RNA membantu melambatkan proses penuaan dan merawat kulit (untuk kecantikan)

?Baik untuk sesiapa yang merokok?

??banyak lagi kebaikan jus ANTIDOT ni..nak tahu boleh pm SK? tau..

? Insya Allah pada anda semua yang mengamalkan pengambilan jus ANTIDOT? dengan betul.. pasti akan merasai perbezaan pada tubuh badan..

?100% bahan semulajadi sayur dan buah yang terpilih

❌ tiada tambahan gula atau pemanis

❌ tiada bahan pengawet

sedap dinikmati ketika sejuk…?

perlu disimpan di tempat sejuk dan beku

? untuk COD pembelian perlu dibuat 3 botol keatas!!!!

Nak tahu lebih banyak lagi kebaikan jus ANTIDOT dan nak tahu banyak pengalaman SK? cepat-cepat PM ?nombor di bawah ok ???

PERTANYAAN ATAU ORDER  boleh PM atau WATSUP  nombor ejen yang berdekatan: 

www.wasap.my/60174222254 (fiza – pengasas)

www.wasap.my/0107003024 (teacher hidayah -jb)

www.wasap.my/60178411689 (norein -pasir gudang)

www.wasap.my/60197998564 (liana – skudai)

www.wasap.my/60124944481 (cikgu anita – pontian)


p/s Korang yang nak mencuba jus Antidot ni bolehlah contact Puan Fiza ya. Beliau sahabat Ummi, beliau lah ibu Zara Safiyya anak susuan Ummi, beliau juga survivor kanser payudara yang sangat kuat semangat. Sekarang belaiu kongsikan super food terbaik yang beliau amalkan sejak di diagnos sebagai pesakit kanser. Jom! Show your support to all cancer survivor!

Related Posts

2 thoughts on “Jus ANTIDOT “Super Food” Terbaik Untuk Sistem Imunisasi Badan

  1. banyak kelebihannya jus ni… nota kai tu testimoni yg amat bagus, semoga beliau terus cekal dan kuat demi anak dan orang tersayang..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!