Keywords

“Salah Ke Jadi Gemok”

Syahdu hati Ummi baca keyword hari ni hahaha. Ketawa dalam tangisan kejap.

“Salah Ke Jadi Gemok”

Harap bersabar ya dik non. Tak salah pun jadi gemok. Awak jangan sentap-sentap tau. Buat relax je. Ummi pun sejak menggemuk ni ramai je orang bagi statement menyayat hati hahaha. Gemuk salah, kurus salah.

Kita tenang-tenang je. Marilah kita berusaha mengurus semula. Hati senang, cukup dan terlebih makan memang macam ni hehe. Jangan lupa bersenam tau dik. Makan tu makan juga, senam jangan lupa. Doakan Ummi istiqomah main netball ada la juga keluar peluh ni ha.

Nanti kalau ada orang cakap awak gemuk lagi awak senyum je. Kalau rajin awak jawab la macam ni.

“Saya dah lama kurus, jadi saya nak gemok pulak.. bagi peluang orang gemok jadi kurus”

Hehehehe. Mesti dia sentap. Lagi-lagi kalau yang mengata tu asal kejadian dia seorang yang gemuk dan menjadi kurus sebab makan produk kuruskan badan ekekeke. Kalau takut orang tu pula yang kecil hati dengan ayat tajam menikam awak tu, awak dediam je sudah. Tak rugi pun diamkan diri. Cakap je hati senang tu yang gemuk. Bukan hina pun jadi orang gemuk. Ye tak? Kesian orang gemuk asyik kena kecam.

Jomlah kita start diet! Ecehhhhh

Share this nice post:

Comments

comments

3 thoughts on ““Salah Ke Jadi Gemok”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *