National Business Seminar 2017 – Personal Transformation Journey

Info Sharing

National Business Seminar 2017 - Personal Transformation Journey.jpg

NATIONAL BUSINESS SEMINAR 2017 : PERSONAL TRANSFORMATION JOURNEY

Tarikh: 30 September 2017
Masa: 9.00pagi-5.00petang
Tempat: Berjaya Waterfront Hotel, Johor Baru


APA YANG ANDA AKAN PELAJARI

THE POWER OF GOLDEN CIRCLE
Nadi kepada ‘Personal Transformation Journey’. Ibu akan jelaskan lebih mendalam tentang Golden Circle yang akan memberikan impak yang cukup besar sebelum anda membuat keputusan dan mengambil tindakan. Kita perlu jelas dgn Big why kita. Inilah tenaga kita.

Kefahaman ini akan menjelaskan lagi Misi dan Visi kehidupan kita yang perlu selari dgn Visi dan Misi perniagaan kita. Dengan perspektif ini, kita mampu mengatur strategi untuk merubah hidup kearah yang lebih baik.

LIVING OUR VALUES EVERYDAY (LOVE)

Merupakan kompas dalam ‘Personal Transformation Journey’. Teknik rahsia bagaimana nak membantu transformasi diri atau org tersayang.

BRAIN COLOUR

Anda pasti teruja jika anda ketahui ‘brain color’ anda termasuk staf atau partner anda. Sangat membantu Bos atau Leader untuk kendalikan staf/partner bila kita faham cara mereka memproses informasi serta arahan2 atau penerangan yang kita beri. Apabila anda mahir part ini, anda akan lebih bijak mengurus staf/partner anda sekaligus mewujudkan satu DREAM TEAM!

CIRCLE OF TOLERANCE

Belajar bagaimana boleh kita membesarkan lingkaran kesabaran kita. Kita akan kelihatan berkarisma dan mampu meningkatkan kredibiliti diri.

PERSONAL BRANDING

Ini hadiah paling ‘killer’ daripada Ibu Hanim. Ramai yang tidak menitikkan beratkan tentang kepentingan Personal Branding sebagai salah satu strategi marketing. Ibu sangat power dalam membina Personal Branding dan akan kongsikan rahsia beliau dalam seminar kali ini.

Ramai usahawan pelajari aplikasi ilmu teknikal tetapi tidak tahu nat dan skru utama untuk maintain sesebuah perniagaan adalah sebenarnya diri anda sendiri.

Di sini, di Personal Transfromation Journey, Ibu Hanim akan perkemaskan lagi dan menguatkan kefahaman kita tentang pentingnya untuk kita terus berubah dan terus berjaya agar perniagaan kita mampu kita kemudi dgn baik.

SPECIAL APPEARANCE:

Abang Abu Mekanik Wang akan memberi tips pengurusan kewangan dan bagaimana anda keluar dari masalah duit. Rugi xjumpa AA.

SIAPA WAJIB HADIR KE SEMINAR INI

?JIKA ANDA SEORANG CEO, COO ATAU FOUNDER YANG INGIN BESARKAN JARINGAN NETWORK ANDA, ANDA WAJIB HADIR UNTUK BERJUMPA DENGAN LEBIH RAMAI USAHAWAN

? JIKA ANDA MEMPUNYAI STAF/AGEN/STOKIS TETAPI MEREKA TIDAK SUKA DENGAN CARA ANDA, ANDA WAJIB TAHU MENGAPA DAN BELAJAR BAGAIMANA MENGUBAHNYA

?JIKA ANDA INGIN BERMULA SEBAGAI USAHAWAN, TETAPI ANDA TIDAK CUKUP BERANI, TIDAK TAHU MISI DAN VISI KEHIDUPAN, ANDA WAJIB WAJIB WAJIB HADIR!! SETELAH BELAJAR DENGAN IBU, BALIK DARI SEMINAR TERUS TAK TENTU ARAH KERANA BANYAK ‘IDEA’ NAK BUAT!!

?JIKA ANDA BIJAK BUAT DUIT TETAPI LESAP BEGITU SAHAJA, BERMAKNA ANDA KURANG BIJAK MENGURUS WANG. YOU MUST MEET ABANG ABU. AA AKAN SELESAIKAN MASALAH ANDA

ANDA NAK BERJAYA ANDA DAFTAR SEKARANG!

YURAN PENDAFTARAN

BUSINESS CLASS
PROMOSI EARLY BIRD!

Jika anda mendaftar saat ini, yurannya bernilai RM169. Harga ini sah sehingga 9 SEPTEMBER 2017

Selepas tarikh tersebut, harga akan kembali kepada RM189

✨ Welcoming Breakfast dan lunch disediakan.
✨ Tempat duduk yang selesa dan kondusif

VIP CLASS

Harga asal RM779, after less RM379

✨Pendaftaran vip diasingkan
✨Free gift
✨Free buku Peta Perjalanan Bisnes Anda yang baru sahaja dilancarkan
✨Seat paling dekat dgn speaker dan stage
✨ Free welcoming breakfast dan berpeluang makan bersama VIP ternama dan Ibu Hanim
✨Sangat limited

GROUP
Sekiranya anda datang dalam team minima 10 orang. anda layak dpt harga RM150/pax. daftar dengan key leader/ trainer/ CEO anda sekarang juga. Seat amat terhad.

-URUSETIA
?019-3339065

www.wasap.my/60193339065/PTJ

Khanafi Mohd
Adinda Maisarah

https://www.facebook.com/BOSbrilliantservice/

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!