Belanja Online & Dapatkan Cashback Hanya di ShopBack!

Info Sharing

“BELANJA ONLINE & DAPATKAN CASHBACK HANYA DI SHOPBACK!”

Dunia yang serba canggih sekarang ni memang mustahil kalau korang tak pernah lagi cuba shopping online. Betul tak? Rasanya ramai antara kita yang memang kaki shopping online termasuklah Ummi Ilhams. Korang yang kaki shopping ni Ummi nak tanya sikit, korang tahu tak kalau korang berbelanja online dengan SHOPBACK, korang boleh dapatkan CASHBACK. Ya, ini cerita betul. Ummi tak tipu. Jom Ummi terangkan satu persatu bagi korang faham. Akan datang korang juga yang untung hehe.

shopback.jpg

JOM SHOPPING DENGAN SHOPBACK!

Dari tadi Ummi duk sebut ShopBack korang tahu tak apa tu ShopBack? ShopBack adalah satu aplikasi yang menggabungkan beberapa rangkaian online shopping seperti Bloomthis, Kinokuniya, 11street, HipVan dan banyak lagi.

shopback - bloomthis

DAPATKAN 6% CASHBACK DENGAN BLOOMTHIS

Korang yang nak buat surprise gift pada suami, isteri, girlfriend, boyfriend mahu pun ibu ayah, bolehlah buat tempahan dengan BloomThis melalui ShopBack. Tawaran 6.0% CashBack tau kalau korang shopping di BloomThis. Rambang mata Ummi tengok handcraft yang cantik-cantik tu tau. Korang boleh claim cashback dalam masa 75 hari.

shopback - kinokuniya

DAPATKAN CASHBAK SEHINGGA 6% DI KINOKUNIYA

Bagi ulat-ulat buku, korang boleh shopping buku-buku kegemaran korang di Kinokuniya melalui aplikasi ShopBack. Dari 11-14 September 2017 korang berpeluang menikmati penghantaran secara PERCUMA untuk belian sebanyak RM60 untuk Semenanjung Malaysia dan RM120 untuk Sabah & Sarawak. Untuk Kinokuniya, korang boleh claim cashback dalam masa 75 hari juga.

shopback - 11street.jpg

DAPATKAN CASHBAK SEHINGGA 2% DI 11STREET

Bagi korang yang suka shopping online di 11Street, korang berpeluang menikmati cashback sebanyak 2% dengan setiap pembelian melalui ShopBack. Heiiii apa ni? Betul ke? Ada cashback dari ShopBack? Ya betul. Jaminan harga terendah bagi jenama-jenama pilihan dengan kualiti barang yang terbaik untuk korang yang sukakan Women Fashion, Men Fashion, Health & Beauty, Mobile IT & Camera, Home Electronics, Home & Living, Sports & Automotive, Baby, Kids and Toys, Grocery and E-voucher dan banyak lagi. Korang boleh claim semula perbelanjaan dalam masa 90 hari dari tarikh belian.

shopback - HipVan.jpg

DAPATKAN CASHBACK SEHINGGA 2% DI HIPVAN

HipVan ni pula kalau korang ni kaki deko, jangan lepaskan peluang bershopping sakan di HipVan ya. Ada lebih 800 designs perabot yang pastinya menarik dan stylish untuk hiasan rumah. Korang dah tak payah bersesak-sesak ke kedai perabot, klik sana klik sini dan tunggu depan pintu rumah. Jimat masa tahu-tahu je dapat cashback. Best ke tak best? Korang berpeluang mendapat 2% cashback dengan setiap pembelian tau.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=J6OuRVAxPVg&w=560&h=315]

Kalau korang masih ragu-ragu dan tak faham, korang boleh layan video di atas ya. Dah jangan tunggu lama-lama. Buatlah keputusan yang menguntungkan poket korang. Jom shopping dengan SHOPBACK untuk mendapatkan Cashback yang berbaloi-baloi.

Buat pengetahuan korang Cashback tidak layak untuk:

  • Pembelian kad hadiah
  • Pulangan, pertukaran & pembatalan
  • Pembelian melalui aplikasi

Daftar SHOPBACK Sekarang!! 

Dapatkan Discount Codes, Promo Codes & Coupons – Sept 2017

 

BloomThis | Kinokuniya | 11street | HipVan

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!