Minum Petang Pisang Goreng Rangup Rengit

06/09/2017

Ini cerita petang hari merdeka yang lepas. On the way balik kampung Babah macam boleh baca je hati Ummi hahaha. Memang nak ajak singgah tapau pisang goreng rangup kat Rengit tu. Tup-tup Babah dah singgah. Weeehuuuu. Berjoget lemak Ummi hahaha.

Lepas beli Babah terus letak dalam boot. Ummi ni baru fefeeling nak mengunyah dalam kereta sementara sampai rumah Atok Tipah tapi hampa belaka. Kau bayangkan bau pisang goreng yang sedap tu meresap masuk dalam kereta tapi kau tak dapat makan. Terseksa tekak hoi. Kembang kuncup hidung kembang Ummi ni nak menghidu. Babah kata sabarrrrrr. Ummi pasghah walaupun muncung Ummi macam nak terkeluar dari tingkap hahaha.

Sampai rumah Atok apa lagi kita keluarkan pisang goreng, keropok lekor dan popia hidang atas pinggan. Marilah kita menjamu selera. Sebelum tu snap dulu baru ada bukti. Ok rasa lapar nak makan pisang goreng rangup lagi. Bai!

Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: