Rambling

Thanks Hazlina.. Saya Terharu!

image

Sudah-sudah la kerja menipu tu hoiiii. Hazlina mana yang baik hati nak bagi Hernee RM22,572.00 tu. Aduhai terharu sangat rasanya. Meh la bagi cepat boleh Ummi bayar hutang PTPTN hahaha. Lebihnya tu boleh juga Ummi beli barang-barang IKEA ehhhh. Kemain lagi angan-angan dia tu kan. Kekonon dari AmBank la kan. Macam la kita budak sekolah tadika kan. Korang jejaga tau banyak sangat kes menipu ni. Dia ingat kita ni kecur sangat tengok duit 5 angka tu. Dah hentikanlah ya email-email tu buat penuh mailbox je. Puk kang!

Share this nice post:

Comments

comments

4 thoughts on “Thanks Hazlina.. Saya Terharu!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *